Volgers

dinsdag 1 juli 2014

jongens of heren kaart

Hallo Allemaal,


Ik begrijp dat er ook veel niet bloggers op mijn site kijken dus die wens ik ook hartelijk welkom ,hopelijk kan ik jullie inspireren.

De achtergrond is met dylusion gemaakt met een doekje erover gegaan om hem wat lichter te krijgen.
is niet zo goed gelukt maar het kan er mee door.
Daar heb ik stempels van stamping back op gedaan ,de rugtas en de schoenen en gitaar heb ik er verhoogd opgeplakt .De schoenen zijn van deep red de gitaar van darkroom en de koffer met rugtas is een oudje van Mariette Verhees. Nou vind ik dat je dit kaartje ook heel goed voor een jonger iemand kunt versturen zeker naar iemand die de weide wereld intrekt .
Ik heb wel een kleinzoon die dat gaat doen maar dat word een ander kaartje daar moet ik nog even over denken hij gaat namelijk stage lopen op de grote vaart en wel op een cruise schip voor een half jaar .Dus boten zijn altijd welkom.
Nu ga ik sluiten en wens jullie en fine avond en morgen weer heel mooi weer.

              Liefs Rianne

7 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    wat heb je een mooie kaart weer gemaakt. Zo gaaf die kleurige achtergrond.
    En dank je wel dat je zo snel hebt geantwoord op mijn vraag. Ik heb een naamstempel, maar ben er niet zo tevreden mee...misschien besetl ik wel een nieuwe..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Je kaartje is prachtig, mooie achtergrond,leuke stempels op de voorgrond en de groene veters vind ik een erg leuk detail, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Rianne, knap hoe je dat doet. Alcoholinkt lijkt mij ook erg leuku om om eens te proberen, je krijgt erg leuke effecten en de kleuren zijn wat feller geloof ik. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze mannenkaart...dat vind ik het toch wel. En zo te horen heeft je kleinzoon wel een botenkaart verdiend...een half jaar, dat is een hele tijd he...
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere en mooie jongenskaart.
    Bedankt ook voor je prachtige verjaardagskaart die ik mocht ontvangen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie sportieve kaart, mooie kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic card, it would be perfect for one of my brother's in law :) Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne