Volgers

dinsdag 22 juli 2014

op vakantie

Hallo Bloggers,


Daar ben ik weer , Het weer is weer normaal en voor mij ook weer goed hier kan ik tenminste van genieten.
Na een rustig dagje en wat geklieder nu een kaartje met geklieder.

Ik heb hier bistres gebruikt wilde eens niet zo een druik kaartje maken maar natuurlijk lukt me dat niet, vind er altijd te weinig op staan, maar vooruit het gaat.
De schoenen en de koffers verhoogt op geplakt daar nog wat kleine dingetjes erbij van allerlei stempels
Hoop natuurlijk dat jullie hem toch een beetje mooi vinden en dat hoor ik graag en lees ik graag .
Een fijne avond voor iedereen en geniet van het mooie weer.

                   Liefs Rianne

9 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een aparte stijl kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje mooi? Gaaf zal je bedoellen! En er staat zeker niet te weing op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    vind je kaart heel apart en geweldig mooi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje in prachtige kleuren! Super stempels!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Je kaartje is prachtig, mooie achtergrond en leuk de verhoogd opgeplakte koffers en schoenen..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat hebben we toch een leuke hobby. je kaart is weer prachtig.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. at een leuke stempels bij elkaar! Die bisterachtergrond is leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne