Volgers

vrijdag 25 juli 2014

jij bent bijzonder.

Hallo Allemaal,

Het is weer weekend  en vele komen weer terug van vakantie of gaan.weer weg, die wens ik een fijne vakantie .Normaal heb ik mijn knutselmiddag maar helaas de vriendinnen konden niet ,maar niet getreurd we kunnen zelf ook wel wat ,maar het is natuurlijk saai zo in je eentje .toch lekker bezig geweest heb een agenda voor mijn kleindochter opgepimpt die zal ik ter zijne tijd wel eens laten zien .

Nu dit kaartje wat ik al had liggen en jullie dat graag wil laten zien ,Ik heb hier gewoon een sponsje schoon gemaakten vond de achtergrond wel wat voor deze stempel .Die gekleurd met mijn stempelstiften een tekstje uit de pc een randje erom en klaar was ik weer .
Ik wens jullie een fijn weekend en tot kijk.

                          Liefs Rianne

11 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,

    Heerlijk al die kleuren! Waar een schoonmaakactie al niet goed voor is.

    Veel liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just beautiful, Rianne.

    Have a wonderful weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Heel mooi !! leuke achtergrond, de bloemen en tekst komen mooi uit,
    liefs Ans
    p.s. ben benieuwd naar de agenda..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Rianne, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Rianne!
    Jij ook een goed weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Rianne
    Vrolijke kleuren maken je kaart weer een plaatje om te zien.
    Jij ook een fijn weekend
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die achtergrond is idd gaaf! Mooie kaart zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het kaartje zegt het al: bijzonder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje in een prachtige kleur. Jammer dat je knutselvriendinnen niet konden, maar het heeft je er niet van weerhouden ene heel mooi kaartje te maken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, alleen kun jij het ook goed, hoor! Dit is een mooie kaartje, de kleurtjes ook! Grappig dat jij goed kunt knutselen met anderen, ik breng er in gezelschap niet veel van terecht, moet juist alleen zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne