Volgers

dinsdag 8 juli 2014

bloem of niet

Hallo Allemaal,


Wat een weertje he, echt knutselweer ben daarom ook lekker bezig geweest en nu dit kaartje plaatsen.
Maar eerst wil ik jullie bedanken voor al die reacties die op mijn vorige kaartjes heb gekregen, wat is dat toch leuk. al die berichtjes .

Nu dit kaartje ,dit is weer heel iets anders .Ik heb met mijn kleindochter die vorige week bij ons was wat zitten spelen met alcohol inkt en dit kwam eruit .Ze zij oma daar moet je niets opstempelen dat kan zomaar een bloem zijn dus zomaar gelaten en eens kijken wat jullie ervan vinden .
Ben daar reuze benieuwd naar ,en jullie weten dat is altijd leuk die reacties .
Nu ga ik lekker een bakje thee drinken met mijn man en kijken wat er allemaal komt .
Ik wens jullie nog een fijne dag met heel veel knutsel plezier en tot ziens.

                                                              Liefs Rianne


13 opmerkingen:

  1. Nou je kleindochter heeft helemaal gelijk ik zie er ook een prachtige bloemknop in, heel erg mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, onze kleinkinderen zien vaak meer dan wij. Mooie kleuren en een mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    Nee, een bloem zie ik er niet in, maar wel een hele dikke rups en dat blauwe is dan een bloemknop...haha..liefs Ans ..mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje Rianne en ook je kleindochter heeft de creativiteit van oma geerfd....heerlijk hé ...samen lekker freubelen
    Hier vandaag ook 2 kids de hele dag gehad, vanmiddag naar Roosendaal naar boekenvoordeel, daar mochten ze wat leuks uitzoeken voor hun mooie rapport en de jongste Lieke gaat met september naar het 1e leerjaar en Bram naar het 3e...Daarna bij de Hema iets lekkers gaan gebruiken...En dan nog naar het "paleis" geweest ....zo noemt Lieke de Passage en bij tante Gusta gedag gaan zeggen die werkt bij Triangel/Bouton op dinsdag....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    wat kan je toch genieten van de kleinkinderen he? maar je kleindochter is een kunstenares in dop want de kleuren zijn erg mooi dus een grote pluim voor haar!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtig met al die kleuren, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauww...prachtig wat een diepte zit er in (lijkt wel of ik een 3d bril op heb :) en wat een schitterende kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    ik denk dat je kleindochter gelijk heeft. Iedereen ziet er wat anders in. En als je eroverheen zou stempelen gaat daar de aandacht naar uit.
    Mooie kleuren zijn het ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,

    Wat een heerlijkheid zo'n kleindochter! De kaart is heel mooi, ook abstract spreekt het van alles uit. Een bloem zie ik er ook wel in.

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben het met je kleindochter eens Rianne...mooie vormen met de AAI.
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik geef je kleindochter gelijk, ik zie er ook een mooie bloemknop in, je hebt prachtige kleuren gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi bloem effect Riane, super mooie kleuren ook!!!

    Groetjes en een fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dat gaat de goede kant op met je kleindochter, een echt kunstenaresje, super die kleuren.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne