Volgers

zondag 6 juli 2014

Bistres

 Hallo Allemaal ,

Het regent hier weer een beetje maar is niet zo erg, dan kunnen we binnen eens iets doen, al is het Zondag.
Nou de voetbal hebben we overleefd ,wat een wedstijd ,ik heb niet zoveel verstand ervan maar  heb toch gekeken met af en toe een spelletje wordfeut wat ik met een paar vriendinnen doe .

Nu mijn kaartjes ,dit was een probeersel en af gekeken van een youtube filmpje van stamping back dat Ank gemaakt had normaal ben ik niet zo om kaarten na te maken maar hij was zo mooi.
Mijn vriendin had Bister gekocht en dat hebben we vrijdag geprobeert en we waren er natuurlijk gelijk weg van wat een leuk spul is dit. De eerste is met alleen zwarte bister en de andere is groen rood en geel ,
je hebt maar een klein beetje nodig  en dan wat water erover spritsen en zie hier het resultaat .
In het echt zijn ze nog mooier dan op het blog ,sorry Ank voor het afkijken .maar we moesten iets proberen .We waren er zeer tevreden over en ik hoop jullie ook

Ik wens jullie nog een fijne Zondag en tot kijk maar weer.

                          Liefs Rianne

19 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne
    Schitterende kaartjes heb je weer gemaakt, mooie kleuren, echt weer toppie gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed gelukt weer, het zijn schitterende kaarten ☺
    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag nog ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei erg gaaf! Wat en bijzonder mooie techniek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn prachtig geworden. Leuk om met Bister te werken.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag ze ook op hun blog en ze zijn inderdaad prachtig Rianne! Mooi gedaan door jullie ook en inderdaad die Bister is superleuk, kon het ook niet laten om te kopen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten Rianne, ze zijn weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is Bister Rianne ??
    je kaartjes zijn prachtig, ik vind vooral de eerste heel erg mooi, complimenten hoor..hier plenst het inmiddels, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rianne,
      Ik heb even een filmpje bekeken, ik weet nu wat het is, leuk spul, liefs Ans

      Verwijderen
  8. Wat zijn dat weer 2 prachtige kaartjes Rianne, ik ga straks ook die techniek eens bekijken....En ook de kaartjes eronder zijn weer echte toppertjes.....ik heb er een aantal gemist zie ik....jammer is dat ...maar ja met dat mooie weer komt er van bloggen niet zoveel....Vandaag weer 45 km gefietst met de ledenfietsdtocht van de Rabobank....en we waren juist voor die flinke bui weer thuis.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke techniek is dit, eerst maar eens met aquarel potloden uitproberen, het bleken ken ik wel. Goed gelift, maar daar maken ze deze filmpjes ook voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan, ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig gedaan. En je moet nieuw spul toch ergens leren nietwaar> Nu dus met dank aan Ank, Heel gaaf. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige resultaten Rianne! Leuk om te doen he?!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow Rianne dit zijn echt wel mooie kaarten hoor, dat bister is wel echt jouw ding!!!Prachtig!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja heerlijk spul hè en wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt, ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt! Zie dat je ook de nieuwe bloemenstempels hebt; zo gaaf hierop! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten, leuk spul dat bister hè!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne