Volgers

dinsdag 15 juli 2014

Proost

Hallo Bloggers,

Hier is het weer nog steeds niet mooi , maar zoals ze zeggen komt het eraan en wordt het heeeel warm .
Dus nog maar gauw een kaartje voor het te warm wordt .

Dit is een dylusion achtergrond daar heb ik op gestempeld en die stempel heb ik uit Amerika die ze voor mij mee gebracht hebben dus ik weet niet van wie hij is .wat opgefleurt met sharpie pen en hier en daar een stempeltje een lijntje rondom en klaar ben je weer.

Ik wens jullie een fijne avond en voor morgen heel mooi weer .

          liefs Rianne 

9 opmerkingen:

  1. Prachtig weer met al die kleuren, heel mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig effect Rianne, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die felle kleuren en de witte lijnen maken het helemaal af! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. iedere keer sat ik verbaasd hoe je met al die prachtige kleuren kan werken! ziet er geweldig uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Rianne!
    Wat een mooie kleuren en wat heb je dat weer mooi gedaan!
    Groetjes en jij ook een fijne dag morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje Rianne, wat een geweldige mooie kleurtjes....\k las je reactie op mijn kerstkaartje bedankt steeds voor bezoekjes...
    En ja ik was vanimiddag niet thuis....was met de 4 kleinkids naar de andere Oma in Nispen die hebben een prachtig zwembad en daar hebben ze heerlijk gezwommen...En ik lekker onder een boom met m'n tablet ...alleen jammer ik had geen internetverbinding....


    geniet nog maar heerlijk van het mooie weer....alhoewel die hitte....pfffft niets voor mij..
    .groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, en zo'n lekker glaasje wijn lust ik ook wel!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, Rianne, de afbeeldingen komen heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met een perfect kleurgebruik Rianne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne