Volgers

donderdag 3 juli 2014

geslaagd

Hallo Allemaal,


Wat een weertje he weer heerlijk genoten lekker buiten gegeten en nu even achter de pc.
Met een kaartje wat ik al eerder gemaakt had maar het jullie toch even wil laten zien .Het is tijd voor de geslaagde en dacht ik ga daar een kaartje voor maken en dit is het geworden.

Een oude achtergrond die ik nog had liggen en nu gebruikt hebt ,daar heb ik wat stempels die bij een school of studie horen gestempeld een uiltje wat ik eens van iemand heb gekregen er verhoogd opgeplakt .
ik vond het wel een mooi geheel .Natuurlijk hoop ik dat jullie hem ook een beetje leuk vinden dus dat hoor ik graag .

Een fijne avond en hopelijk morgen weer een fijne dag.

       Liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Super zeg, wat leuk de uil met zijn groene brilletje..leuke schoolspulletjes en cijfers en..die kroontjespennen zijn top..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rianne
    Ik vind het een plaatje, wat leuk met de uil, ook de kroontjespennetjes vind ik er héél leuk bij staan.
    het is een zeer geslaagde kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Rianne,
    Super geslaagde kaart. Dubbel he? Goed idee voor velen van ons denk ik, maar met heel jouw andere inbreng er op blijft het altijd een Riannekaart.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne, inderdaad heerlijk weer om buiten te eten....en vandaag weer! Een erg leuke kaart heb je gemaakt, heel origineel en wat een leuke stempels!
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Rianne, heb ook gans de dag buiten geweest maar hier is het redelijk drukkend en zit ik nu toch liever hier binnen omdat het frisser is!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi rianne
    wat een geslaagde kaart voor een geslaagde met die wijze uil erop!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer heel wat kaartjes bekeken en zo fijn; blogger liet eindelijk toe dat ik weer bij iemand volger kon worden... Dus maar meteen gedaan, voor er weer rare dingen gebeuren... zo mis ik geen van je kaarten. Er zitten weer hele mooie bij! Die met de gitaar is super en deze zo mooi helder van kleur... Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke geslaagdenkaart Rianne, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaart hoor, zeker een cadeautje op zich wanneer je deze in de brievenbus krijgt wanneer je geslaagd bent.
    Groetjes Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee en erg origineel! Mooi uitgevoerd, een gaaf kaartje Rianne!
    De gitaarkaart vind ik ook prachtig!
    Het gekke is dat ik wel volger ben, maar geen meldingen in mijn leeslijst zie van jou, misschien even opnieuw aanmelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk bestempeld voor de geslaagde, Rianne...die wijze uil is zo passend, maar ook erg leuk erbij!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne