Volgers

donderdag 31 juli 2014

de Roos

Hallo Bloggers,

Sorry hoor ben aan de late kant,maar dat krijg je met dat mooie weer. Vanmiddag lekker wat km gefietst en heerlijk buiten gegeten en daarna de douche  en nu pas klaar .

Maar ik heb eens een heel ander kaartje voor jullie had ik zomaar eens zin in . Allereerst heb ik dit gemaskerd om de rand te kleuren, toen heb ik daar op geembost met een letter stempel van different colors.
Daar bovenop een stempel van een roos, die ik gekregen heb van mijn nichtje uit Amerika. iedere keer als iemand van de fam die kant uit gaat brengen ze tegenwoordig altijd stempels mee ,en ik wilde daar gewoon eens een kaartje meemaken . Hopelijk kan ik jullie daar ook een beetje blij mee maken .
Veel kijk plezier en tot de volgende keer.

                   Groetjes Rianne

9 opmerkingen:

  1. Iedere keer als ik een kaart van je zie denk ik: moet ik ook eens proberen, maar ja . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kaartje Rianne....leuke techniek weer en ook de kleurtjes zijn prachtig!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha rianne,
    je boft maar dat je stempels krijgt uit Amerika. Aardig van je familie. Je kaart vind ik superleuk! Prachtig gedaan die roos!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Rianne
    Jij wordt op deze manier wel verwent zeg, mooie stempels uit Amerika, dit is een prachtige kaart in deze mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart!
    Gezellig weekend!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige zonnige kaart, mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker CAS dit kaartje! Gaaf die frisse kleurencombi! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en speciaal kaartje!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne