Volgers

maandag 4 augustus 2014

agenda


















Voorkant                                                                                                 Binnenkant    






Achterkant                                                                                                   Binnenkant achter.



Hallo Bloggers,


Hier is het weer heerlijk rustig ,ieder is weer veilig thuis ,ook de kleindochter die uit Africa moest komen en omdat er zoveel is gebeurd de laatste tijd ben je daar toch blij om .
Ze heeft het reuze naar der zin gehad ook heeft ze veel verhalen en ik denk dat ze er toch wat van opgestoken heeft wat armoede betreft of wat een luxe wij leven .

Maar ik had terwijl ze weg was een agenda mogen opknappen voor haar een schoolagenda ,ze wilde graag de kleuren groen blauw ,nou ze vond hem mieters en gaaf .
pfff dat was een pak van mijn hart want ik was er zelf niet zo tevreden over ,maar dat kun je zo hebben Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie er van vinden en je mag het eerlijk zeggen hoor ik kan tegen een stootje .en ik kan het ook begrijpen ben er zelf ook niet zo tevreden over.dus spuien maar.

Ik wens jullie veel kijk plezieren een fijne avond.

                    Groetjes Rianne







                                                           

9 opmerkingen:

  1. Tja Rianne, wij zijn geen 16 meer en als kleindochter hem supergaaf vindt, wat wil je dan nog meer? Vind ze zeker passen bij een agenda, zou er ook mee showen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Heel mooi, ik ben geen 16 meer (a l heel lang niet hihi..) maar is super leuk geworden, mooie heldere kleuren en leuke stempels, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Rianne,
    Ik vind deze agenda wel leuk geworden. Heb je leuk opgevrolijkt!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    wat is er mis mee? Ik snap je kleindochter helemaal dat ze hem geweldig vindt! Ik vind hem super. Ik ben helemaal weg van de voorkant! En de rest is ook prachtig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je kleindochter weer veilig thuis is van zo'n verre reis en wat gaaf dat ze jou haar agenda laat pimpen, ik vind hem erg mooi geworden hóór!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan Rianne en natuurlijk met héél véél liefde gemaakt voor je kleindochter! Je mag er fier op zijn hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit super gemaakt voor je kleindochter, begrijp heel goed dat ze er superblij mee is want wie heeft er nou zo eentje. Top gemaakt Rianne.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik alle kanten zo zie snap ik goed dat ze er blij mee was! Alle dingen erop zijn echt dingen die met school en meiden te maken hebben... En die kleuren zijn super! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ZO, jouw AJ is zowel van binnen als van buiten mooi Rianne...lieve oma ben je om dit voor je kleindochter te maken!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne