Volgers

woensdag 20 augustus 2014

post

Hallo Bloggers,

Hier weer een kaartje van mij , wat een zomer hé eerst veel te warm en nu zit je met een dikke trui aan en moet het lekker weer zijn , maar ze zeggen dat het beter wordt .Voor de hobby is het goed kunnen we lekker bezig zijn maar voor degene die nog vakantie hebben is het niet leuk.

Nu mijn kaartje ,De achtergrond is van een gelly plate die ik al eerder maakte .Daar heb ik de stempels  op gestempeld van Paper Artsy daar heb ik weer met gesso rondjes geplaatst en dat weer omringt met een zwartte stift dit alles eerst op een witte kaart gemat en dat alles op een mos groene kaart.
Hopelijk kunnen jullie deze kaart waarderen .
Maar dat lees ik graag in  jullie reacties .veder wens ik jullie een fijne avond .

                                liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. Haha ja gisteravond voor het eerst in 3 weken weer sokken aan gedaan,
    ik had het gewoon koud, maar ja, ik was dan ook het lekkere warme
    zonnetje van Portugal gewend ;)
    Je kaart is weer schitterend, heel mooi gemaakt ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een geslaagd kaartje, Rianne!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    wij hebben de CV gisteren aan gehad én de electrische deken, zó koud..
    Ik vind je kaartje leuk, mooie achtergrond, leuke stempels en gaaf de Gesso ringen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stempelwerk op de GP achtergrond Rianne, en de cirkels doen het er ook goed bij!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje is het geworden Rianne, heel mooie achtergrond heb je gemaakt. Ja het is inderdaad voor mensen die vakantie hebben niet echt leuk. de kachel gaat bij mij toch niet aan, dan maar een dik vest aan. Leuk is het niet. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, gek weer is het zeker, zoveel temperatuurverschil! Volgende week beter zeggen ze, hoop het maar, we hebben nog een week vakantie. Je kaart is erg mooi met de gelliplate achtergrond! Mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne, wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. Zulke mooie technieken die jij toepast De kleuren zijn ook weer prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is toch weer een heel ander kaartje dan de vorige Rianne, maar daarom niet minder mooi,,,,prachtig die achtergrond....TOP!!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave mannenkaart! En dat weer? Genieten als er zon is en binnen aan de stempel en meer als het regent; ik vermaak me toch wel... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje, mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, mooie stempels en technieken heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne