Volgers

woensdag 27 augustus 2014

Kleurenkaartenteam.

Hallo Bloggers,


Daar zijn we weer deze keer met een kaartje voor het kleurenkaartenteam en de kleuren zijn deze keer geel met paars een moeilijke combinatie , heel lang over nagedacht wat moet ik daar mee . Eerst de achtergrond gemaakt en wel met ecoline met zout een beetje paars en een beetje geel .Daar eerst opgestempeld maar dat beviel me niet toen heb ik de blaadjes die ik zelf gegutst heb op wit papier gestempeld met paarse archival inkt.De eikenblaadjes zijn van stamping back ook die heb ik verhoogd opgeplakt .De spinneweb is van lavina stempels het spinnetje is van het kruidvat. Ik heb dit vanmiddag gemaakt en vond het toch wel een herfst kaartje .Wil je meer van deze kleurencombi zien kijk dan bij Martina http://martinaskaartjes.blogspot.be/2014/08/oproep-kleurenkaartenteam-8ste-schakel.html                           daar vind je vast nog wel meer .
Ik wens jullie veel kijkplezier en tot kijk bij jullie blogs

                                                   Liefs Rianne

24 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Rianne, het is je toch heel goed gelukt met de kleurtjes en die spinnenrag in de hoek is ook heel leuk....het doe al een beetje herfstig aan...maar dat was het ook gisteren...vandaag veeeeel beter...vanmiddag nog een fietstochtje maken denk ik...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf, mooie kleurencombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg vrolijke kaart en erg leuk met die bewerkte bladeren
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf gecombineerd! En een mooie achtergrond! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt....het is al een beetje een herfstkaartje met de spin en de prachtige bladeren.....mooi hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf, de kleuren passen mooi samen ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi

    Wat een superleuke kaart.Geweldig mooi.
    Een echte herfstkaart is het geworden.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne
    Wat een gaaf kaartje, echt een herfstkaartje maar gelukkig is het vandaag nog mooi weer.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihi, grappig, is het eindelijk weer eens een dag dat de deuren open kunnen en je buiten kunt zitten, maak jij een herfstkaart!
    Maar wel een mooie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een bijzonder kaartje geworden, helemaal jouw stijl, mooi stempelwerk Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart en wat een stempels. Tof
    Liefs Chanral

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, ziet er een beetje herfstachtig uit, mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne,
    wow..wat mooi gedaan, ik vind het spinnenweb én spin super, ook de bladeren in mooie kleuren, zijn prachtig, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,
    Leuke kaart laat me wel aan de herfst denken ...
    Maar zeker heel leuk geworden .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi herstkaartje, heel goed in deze kleurencombi!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, die achtergrond! En inderdaad een herfstkaartje, sfeervol!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtkaart, de kleuren zijn echt super, zo diep van kleur!
    Fijne avond, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje en wat leuk om je zelfgemaakte stempels te gebruiken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel bijzondere kaart met die spin en web. De achtergrond vind ik wel erg mooi en zo in zijn geheel een erg mooie kaart. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Rianne wat een leuke kaart en tevens wil ik je ook hartelijk bedanken voor de mooie verjaardagskaart
    XXX
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Rianne,

    Wat een speciaal effect heb je hier verkregen... en ja... met dat weer... ga je meteen herfstkaarten maken hé!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, jouw kaartje springt er deze keer echt wel uit als we het over origineel hebben ! geslaagd hoor ! mooi
    fijn dat je er bij was,
    bedankt voor je deelname,
    hopelijk ben je er de volgende maand ook weer bij,
    groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt Rianne, hoe mooi hoe de kleuren eruit sp[ringen! Wist je dat jou vorige kaartje ook wel mee kon doen in die kleuren? Al is die fijner van kleur, maar ook erg leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Rianne
    Wat een superleuke kaart.Geweldig mooi.
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne