Volgers

dinsdag 12 augustus 2014

zomaar Bister

Hallo Bloggers,

Hier weer een kaartje van mij , weer van alles gedaan deze dagen met die regen tussendoor .een flinke wandeling gemaakt natuurlijk een regenbui op ons hoofd wij hard lopen ., dat ik nu spierpijn heb en mezelf bijna niet kan bewegen dus maar nooit meer doen oef oef hebben jullie al eens spierpijn gehad? dat is zo van die lachpijn, vind ik dan toch .Toen vanmiddag naar de kapperster gelopen om in beweging te blijven die moest erg lachen om mij hoe ik aan kwam gestrompeld.had natuurlijk ook thuis kunnen blijven maar hoe meer ik beweeg hoe beter het is .

Nu mijn kaartje weer eens met bister aan de gang ,weer teveel op gedaan met een beetje minder een beter resultaat maar ik wilde het jullie toch laten zien en natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie er van vinden .
De schoenen heb ik verhoogd opgeplakt ,de hand  met een witte sharpie pen omlijnd, dan kon je hem toch nog een beetje zien .
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                                                    liefs Rianne 

13 opmerkingen:

  1. ha Rianne,
    vervelend die spierpijn. Hopelijk is het met een dag of twee weer weg!
    Je kaart is heel erg mooi. Knap hoe je dat doet en kan, hoor. Ik zou niet weten waar ik moest beginnen, wat eerst en wat laatst.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heerlijk met inkt en spray aan het werk geweest Rianne, knap hoe je dat telkens weer voor elkaar krijgt...en die schoenen zijn dat jouw 'hardloop' schoenen...hahaha .Maar het is een heel leuk kaartje geworden hoor...
    Beterschap met de spierpijn....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet meer rennen dus Rianne :-)
    Je kaart is erg mooi met die interessante achtergrond!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Rianne, met Bister heb je snel teveel hé maar toch vind ik je kaart heel mooi. Leuk om de schoenen verhoogd op te kleven en er die witte accentjes aan te geven. Morgen rustig aan doen hé want denk aan je spiertjes!! ;-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje. Ga zo voort, niet te lang stilzitten en veel bewegen anders word je nog stijver.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk met die schoentjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    wat heb je een gave achtergrond gemaakt, leuk dat de schoenen er uit springen..mooi gedaan,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne
    Wat een gaaf en stoer kaartje, die schoenen vind ik geweldig.
    Spierpijn heb ik heel vaak gehad en onze sportlerares zei altijd dat we de volgende dag weer moesten bewegen om er sneller vanaf te zijn......en dat helpt echt alleen zou ik dan maar niet meer gaan rennen hoor. Gewoon lekker blijven bewegen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nee spierpijn daar weet ik niets vanaf maar wel dat je kaart heel bijzonder en mooi is geworden
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk vrolijke kaart! En past bij je wandelen! Hoop dat de spierpijn al wat minder wordt? Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een prachtige kaart, ook de kleuren zijn erg mooi!! Sterkte met de spierpijn, gelukkig kun je er nog om lachen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Rianne, wat een mooie kaart zeg!
    Wil jij me even een mailtje sturen, ik heb een vraagje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo rianne
    Dank je wel voor je prachtige verjaardagskaart, hij staat hier te pronken, héél lief van je .
    Deze kaart mag er ook weer zijn, schitterend zo met die schoenen erbij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne