Volgers

donderdag 14 augustus 2014

nostalgie



Hallo Bloggers,

 Tussen de buien door weer een kaartje van mij , natuurlijk wil ik jullie bedanken voor al die leuke reacties ,. wat een genot om die te lezen . zelfs mijn man vind het leuk, hij vraagt altijd zijn er nog leuke mailtjes en dat wil wat zeggen hoor want interessen voor de pc heeft hij niet dat mag ik altijd doen.

Maar nu mijn kaartje, De achtergrond is van een gelly plate die ik een tijdje geleden maakte. Daar eerst de huisjes opgestempeld, maar dat kwam niet zo goed uit . Dus toen heb ik ze nogmaals op ander papier gestempeld en verhoogd opgeplakt ook de fiat 500 heb ik verhoogd opgeplakt gekleurd met de stempelstiften een paar vogeltjes in de lucht en klaar ben ik weer .
Deze kaart is voor mijn dochter die zelf zo een fiat 500 heeft en ze alles wat met fiat 500 te maken heeft verzamelt. Nu wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.

                   lieve groetjes Rianne

8 opmerkingen:

  1. Leuk om een kaart zo persoonlijk te maken Rianne!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim om deze auto op de kaart te plakken, dan weet je al dat hij in het archief gaat na een lange tentoonstelling, leuk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je voor je dochter gemaakt Rianne...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi gemaakt. Rianne,
    leuk de achtergrond en de huisjes, leuk autootje, toppie..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig kaartje
    en dat autotje zo schattig
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Rianne,

    Wat een gezellig en vrolijk ding weer!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat jij een stempel van een fiat 500 hebt! Heel persoonlijk en mooie kaart! En die buien? Ach wij hebben binnen altijd onze hobby nog, toch? Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne