Volgers

maandag 18 augustus 2014

zomaar

Hallo Bloggers,

Daar ben ik al weer ,nu met een kaartje wat ik een tijdje geleden al maakte met mijn kleindochter.
Het lag nog steeds op mijn bureau omdat ik niet goed wist wat ik er mee aan moest. We hadden hier diepte willen creëren en als je door de tekst kijkt kun je dat vast wel zien . De tekst heb ik gekregen op de beurs in Nijkerk en best een mooie tekst is . Dit alles gemat op een blauwe kaart en daarna op een rode.
Natuurlijk wens ik jullie een fijne avond en morgen hopelijk wat beter weer, ofschoon dit weer voor ons hobbyisten niet zo erg is kunnen we weer van alles maken.

                            Liefs Rianne

11 opmerkingen:

  1. In een woord prachtig

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De diepte kan ik zeker zien, de tekst is ook heel mooi,
    schitterende kaart ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi effect met de alcohol inkt Rianne...de stempel doet het er mooi bij!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kleurrijk kaartje , de tekst zegt echt genoeg!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart heb je gemaakt Rianne,
    wat komt de tekst mooi uit op de achtergrond, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zit echt wel diepte in Rianne...het is net of de tekst op een glazen plaat ligt...Ook heel kleurrijk geheel....ik vind hem super mooi!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie er ook diepte in, heel mooi gedaan met deze kleurrijke achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat Rosina zegt, dat dacht ik ook. Het lijkt wel of er een glasplaatje tussen ligt. Prachtig gedaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er geweldig uit en de kleuren spatten van het scherm zo kleurrijk
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Rianne! De kleuren zijn geweldig mooi. De tekst maakt het helemaal af. Fantastisch!

    Doei,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne