Volgers

zondag 24 augustus 2014

dames kaart

Hallo Bloggers,

Nou ik heb eerst even alle blogs bekeken en jullie hebben het alleen over slecht weer .Nou wij zijn naar Zeeland geweest en hebben heel mooi weer gehad onderweg wel regen maar daar echt stralende zon.
Heerlijk gewandeld en lekker een terrasje . Dus mijn dag was goed, jammer voor jullie met dat slechte weer.

Nu mijn kaartje zoals jullie zien weer met een andere achtergrond ,deze heb ik gemaakt met ribbel karton
dat beinkt en toen afgedrukt daar weer allerlei stempels op . ook nog een die ik gemaakt heb van grote stoelviltjes  die in de linker  bovenhoek en die in de rechter onderhoek.Dit alles gemat op een paarse boven kaart en dat alles weer op een andere paarse onderkaart.
Hopelijk kunnen jullie deze kaart weer waarderen . ik kijk met spanning uit naar jullie reacties.

                            Liefs Rianne

11 opmerkingen:

  1. heb je dan ook een straaltje zon in een potje meegenomen ? =)
    fijn te lezen dat je een mooie zonnige dag hebt gehad,
    een leuk kaartje heb je hier staan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat jullie konden genieten! Mooie rand en gaaf idee om met ribbelkarton te stempelen; het effect is mooi! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden, deze heeft ook echt een eigen look. Je kaartjes van de laatste tijd bekeken, ik kom er niet altijd meer aan toe om te reageren. Die met die stempel uit Nijkerk en alcohol inkt denk ik die vind ik zo gaag. Vooral ook die felle kleuren die in elkaar overvloeien. Gaaf hoor. Nog wat voor mijn verlanglijstje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtig dameskaartke Rianne...zo leuk en dat ook met recycle materiaal....
    Leuk dat jullie mooi weer hadden in Zeeland....
    En ook wij hebben op een paar flinke buien na heel goed weer gehad gisteren en vandaag...Wij hadden weer een oldtimerweekend In Weelde.....dat ligt net in België onder Baarle Nassau....dus weinig op de pc geweest....Ik moet nog veel blogjes langs ....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klopt, het was hier idd lekker weer vandaag,
    dat was weer even genieten ☼
    Je kaart is mooi van kleur zeg, toppie ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi rianne,
    wat een enige kaart! Mooi effect het stempelen met ribbelkarton en viltjes. Hoe kom je er weer op.
    Fijn dat het mooi was in Zeeland.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje rianne hoe je steeds die achtergronden maakt ziet er steeds erg mooi en apart uit en fijn dat jij het zonnetje heb gevonden:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart straalt als het Zeeuwse zonnetje. Ik kijk altijd op Zeeland Net, en daar zag ik al dat het het hele weekend daar stralend was, en onze overbuurtjes op camping Waterbos, schreven ook al dat en zaterdagen zondag de zondaar uitbundig scheen. Wij hebben zondag heerlijk in de tuin gezeten na de laatste plensbui zondagmorgen om 8 uur.
    Was weer even heerlijk. Fijn dat je er zo genoten hebt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Rianne,
    Ook in Drenthe was het gisteren droog en zonnig, je kaartje heeft een prachtige achtergrond en leuke stempels, vind het alleen jammer dat de dame met hoed zo wegvalt in de achtergrond, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful unique designed card.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Rianne,

    Wat een super geweldige kaart heb je weer gemaakt.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne