Volgers

vrijdag 29 augustus 2014

jarig


Hallo Bloggers,

Zo gauw even een kaartje  ,Ik heb weer geen tijd dit weekend want ik ben jarig en word 65 jaar Jippie,  ik hoor jullie denken dat is toch niet leuk , nou ik vind van wel ,ten eerste moeten we blij zijn dat we dat mogen worden en ten tweede nu ben ik eindelijk ook gepensioneerd net als mijn man en nu zijn we weer gelijk . hahahahah .
Natuurlijk bedank ik iedereen die een kaartje heeft gestuurd dat wordt zeer gewaardeerd en de kaartjes staan te pronken op de schoorsteen .

Nu mijn kaartjes ja het zijn er twee deze keer allebei op de zelfde manier alleen de kleuren anders.
Ik heb eerst met versa mark gestempeld en daarna met clear poeder alles verhit.Daarna pas de kleur aangebracht met distress .Het eerste met wat fellere kleurtjes en onder met wat lichtere kleuren .Om te laten zien hoe verschillend dat kan zijn .Hopelijk kunnen jullie het weer waarderen .
Ik wens jullie een fijn weekend .

                              Liefs Rianne

15 opmerkingen:

  1. Ten eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je mag nu ook van Drees gaan trekken, ha ha, alleen geeft hij niet zoveel voor onze hobby hopelijk heb je genoeg inktjes en stempels gespaard.
    Mooie kaartjes, leuk dat je het verschil laat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag Rianne....Er is een kaartje onderweg...Maar zal er niet meer zijn voor de zondag.....Je kaartjeszijn weer een toppertjes ...maar ik vind de bovenste net iets mooier de kleurtjes zijn net wat feller

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wist niet dat je jarig was..jammer genoeg, je kaartjes zijn leuk vooral de 1ste, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, 65!! Van harte gefeliciteerd! Die met de felle kleurtjes vind ik ook het mooiste!
    Heb een fijne dag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte! Helemaal eens met jouw opvatting, hoor. Twee mooie karten laat je zien, ik val ook vooral voor de eerste, die kleuren zijn prachtig i.c.m. de stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Rianne. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je naam in mijn lijstje gezet. Ik wist het niet. Maar altijd goed voor je 66e levensjaar nietwaar.
    Je eerste kaartje is zo vrolijk en de tweede mooi stemmig. Dat moest ik nog even kwijt voordat ik je een fijne dag wen.
    En wat maken de cijfers uit. Geniet er van. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee super mooie kaartjes, vooral de eerste.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, mijn kaartje komt dinsdag, ik heb hem gisteren door omstandigheden vergeten naar de brievenbus te brengen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh zo sorry had je een kaart willen sturen maar helemaal vergeten:-(( zet je gelijk op de kalender zodat ik dat niet meer kan vergeten je kaart is erg fleurig geworden en als je dag dan ook nog fleurig word dan zie ik de glimlach op je gezicht verschijnen!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal mooi gemaakt ! geslaagde kaartjes
    grtjs,martina
    x
    nog een fijne verjaardag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh gefeliciteerd, ik wist niet dat je jarig was !
    Hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad !
    Je kaartjes zijn weer super, mooie kleuren ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend nog ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Rianne, ik hoop dat je genoten hebt van je speciale dag!!! Je kaartjes zijn alvast heel mooi hoor!!!
    Geniet nog maar even na!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stijlvolle effecten Rianne. En uiteraard van harte gefeliciteerd met je 65ste verjaardag...een hele mijlpaal!!!
    Hopelijk kun je straks met plezier terugkijken op deze bijzondere dag.
    Hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne. Ik kan jouw kaart waarmee je meegedaan hebt met de stampinback challenge zo gauw niet meer terug vinden op je blog.
    Je hebt met die kaart WEL de challenge gewonnen en mag in de webshop een half sheet ter waarde van 14,75 euro uitkiezen.
    Zet bij de opmerkingen " augustus challenge winnaar en wij sturen je bestelling gratis op.
    GEFELICITEERD !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met het behalen van deze (nu nog) mijlpaal! Ja, want voor mij betekend dat straks gewoon nog twee jaar doorbuffelen voor je gepensioneerd mag worden... Maar goed, de kaarten vind ik beide supermooi! Heerlijk die achtergronden zo! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne