Volgers

maandag 1 september 2014

Herenkaart

Hallo Bloggers,

Hier ben ik weer uitgerust en wel, wat een weekend zoveel in de aandacht, zijn we niet meer gewend ,maar het was heerlijk een leuk feestje . Jullie allemaal bedankt voor de vele felicitaties die ik mocht ontvangen .Er kijken er ook veel  op mijn blog, die bedank ik ook maar eens, al reageren ze niet op mijn blog ze vinden het toch wel intersant genoeg om te kijken.

En dan nu de verrassing van de dag erna , Ik heb gewonnen bij de challenge van stamping back en je moest een kinderkaart maken . En ik die dacht dat win ik nooit ,ik ben namelijk niet zo goed in kinderkaarten maken. Maar toch het kan wel .Echt heel erg  Bedankt .

Maar nu mijn kaartje , Dit heb ik al eens eerder laten zien maar nu met mannen stempels erop .Hij is gemaakt met golf karton daar wat inkt op gedaan en toen afgedrukt dat herhaald met verschillende kleurtjes. (,het was leuk om te doen ) De vlekken heb ik zelf verzonnen dat bracht de kleur weer wat terug .
Ik hoop dat jullie hem weer goed vinden .
Ik wens jullie veel plezier met kijken en tot de volgende keer.

                            Liefs Rianne

14 opmerkingen:

  1. Mooi zeg die mannelijke versie! Gefeliciteerd met je eerste prijs!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kroon op je werk dat je gewonnen hebt, super !
    Je kaartje nu is ook weer heel mooi, ook de tekst ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel mooi kaartje weer Rianne....een prachtige achtergrond gemaakt
    en ook nog gefeliciteerd met je prijsje....veel plezier ermee en geniet er maar heerlijk van
    '
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rianne gefeliciteerd met je uitverkiezing van een kinderkaart. Zp zie je maar.
    Ik vind dit ook weer zo kunstzinning. Geweldig. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al weer zo'n mooie kaart! Je moet niet te min over je creativiteit denken! Je kaarten zijn prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor Rianne, dat je hebt gewonnen met je kinderkaart, deze herenkaart mag er ook weer zijn, prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt en leuk dat je dechallenge hebt gewonnen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat het zo'n leuk feestje was en ook dat je die prijs won, zeker omdat je het niet verwachtte. Deze kaart is mooi opgebouwd en lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke effecten op je kaart Rianne...en een leuk feest gehad en dan ook nog de Stampinback challenge winnen...gefeliciteerd!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie kaart Rianne, super kleurtje, ng gefeliciteerd met het winnen bij Stampinback.
    gr Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele leuke kaart ! mooi gemaakt,
    proficiat !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als 1e gefeliciteerd! Dat word nog moeilijk kiezen... Gave techniek is dit; het geeft hier ook weer zo'n mooi effect! Mooie mannenkaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Rianne, en gefeliciteerd met je eerste prijs!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie en vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne