Volgers

maandag 15 september 2014

Boten of schepen

Hallo Bloggers,


Wat een weertje hé, heerlijk om te wandelen te fietsen en wat nog meer.
Ik had jullie verteld over onze kleinzoon die is gaan varen ,nou het eerste bericht is binnen hij heeft het reuze naar zijn zin daar in Alaska met die gletchers  prachtig vindt hij het daar .
Ook kregen we deze foto door gestuurd en dat is het schip waar hij op zit .
echt een loveboot er zitten daar drie zwembaden op en een aparte fitness ruimte.Dus zoals je hoort vol lof. Wat heeft hij straks verhalen ben echt benieuwd .Maar dat duurt nog even.

Nu heb ik mijn kaartje ook aan gepast en een schip van vroeger geplaatst ,met wat restjes van de jelly plate en dat op craft wat ik gedraaid heb in een soort molentje met van die radertjes .Ik weet niet hoe zoiets heet maar hopelijk begrijpen jullie het . Het is een lang verhaal geworden .
Hopelijk vinden jullie dat niet erg ik wilde het toch even kwijt.

Nu wens ik jullie een fijne avond en tot gauw.

lieve groetjes Rianne 


9 opmerkingen:

  1. Beautiful ship wonderful colored!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal normaal dat je uitkijkt naar de verhalen van je kleinzoon Rianne! En het kaartje is echt heel leuk geworden!
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart waar de beinkte randen mooi bij passen Rianne...en wat zal je kleinzoon veel meemaken en zien..Geniet maar lekker mee, al is het op afstand!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige stage-plek...super natuurlijk, ook je kaartje is mooi in stijl, leuk dat het kraft door de papier ribbelaar hebt gehaald,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie boottocht hoor !
    Je kaart is ook prachtig ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hartstikke leuk dat je kleinzoon zo geniet op een prachtige boot en wij genieten van jou prachtige kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje voor je kleinzoon Rianne, wat leuk dat hij van zoveel moois van de wereld kan genieten
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne