Volgers

vrijdag 19 september 2014

vierkantjes

Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer ,nu met een kaartje voor een challenge van
 Art journey  http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2014/09/challenge-49-kleine-vierkantjes-little.html .
                     
Hier een in grijs wit met dezelfde stempels

Als je daar gaat kijken dan zie je heel mooie kaarten van het team dat voorbeelden heeft gemaakt, ,ook al van andere inzender.

 Ook wil ik weer een poging maken bij  stamping back en daar moest de kaart vol zijn .
en ik denk dat deze daar wel voor in aanraking komt.

veder wens ik jullie een fijn weekend en tot kijk.

http://artjourneydesign-team.blogspot.nl/2014/09/challenge-49-kleine-vierkantjes-little.html .                              
http://stampinbackchallenge.blogspot.nl

                                Liefs Rianne


13 opmerkingen:

  1. Gaaf die eerste kaart, zo lekker kleurrijk en leuk gestempeld, dat geldt ook voor de zwart/wit kaart Rianne.
    Succes met de uitdagingen!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Mooie kaarten, heel leuk met die vierkantjes ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beiden mooi, maar de warme tinten van de eerste trekt mij het meeste aan. Mooi die vierkantjes helemaal in het thema! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Rianne, ik heb toch een lichte voorkeur voor de 2e. Misschien dat er een bepaalde rust vanaf komt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh mooi Rianne, ik vind de 1ste prachtig, hele mooie kleuren echt super met de vierkantjes er op..helemaal TOP..
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je bijdrage aan de Stampinback card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne,
    wat heb je een supermooie kaartjes gemaakt. De bovenset vind ik prachtig van kleur.
    Ook je kaartje met de peinzer uit je vorige bericht is prachtig! Ik vind het knap gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Rianne, goed bezig hoor!! Ik vind je kaarten allebei heel mooi , maar mijn voorkeur gaat natuurlijk naar de gekleurde kaart super mooie kleuren combinatie is dit!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap werk Rianne en ik zou even niet weten welke is moest kiezen....maar gelukkig hoef ik dat niet en maak ik gewoon mijn complimenten voor je prachtige werk!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaartjes weer Rianne.....super mooi gestempeld.....Ik zou niet kunnen kiezen.....ze zijn alle twee perfect....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten Rianne, leuk dat je ze identiek zijn en toch zo anders door het kleur gebruik! Bedankt voor je bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaarten zijn erg mooi Rianne, dankjewel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne