Volgers

zondag 28 september 2014

probeersel

Hallo Bloggers,

Hier ben ik dan weer , jullie hebben een hele week niets van mij gehoord, maar ik was een weekje weg samen met mijn mannetje, we waren  naar het Zwarte Woud heerlijk gewandeld en geshopt .
Ik had voor jullie wel een paar kaarten opgeslagen maar door een klein foutje mijnerzijds is het niet gelukt . Jammer voor jullie maar ik kon er niets aan veranderen want er was geen internet ,helaas .
Ik zal kijken wat ik van de week kan doen om het goed te maken .

We beginnen met dit simpel kaartje , dit was een probeersel ,ik zat te wachten tot mijn vriendinnen kwamen en was een beetje aan het spelen en dacht gelijk ik doe het zo .Het zijn twee templates blauwe is een stukje wereld en het zwarte is de schaduw van de huizen ,de huizen zijn gestempeld en wel met de stempels van stamping back. dit alles gemat op een blauw groenen kaart .

Nou ga ik proberen bij jullie langs te komen en wens jullie nog een fijne avond en voor morgen weer een fijne werkweek.

                     Lieve groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne
    Wat een mooi probeersel, moet je vaker doen hoor want het is een prachtige kaart geworden.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dit je vakantiekaartje voor ons? of hebben ze in het zwarte woud alleen maar bomen? Heerlijk toch om dingen uit te proberen en als het dan ook nog een leuke kaart oplevert . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou je probeersel mag er zijn hoor Rianne....prachtige achtergrond en daar die huizen voor gestempeld .....een toppie!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Rianne,

    Ik vind het weer mooi gelukt hoor,
    ziet er toppie uit ☺

    Fijne avond ¤
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie, geslaagde kaart !
    fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een enige kaartt. Dat mag je vaker zo doen.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi gemaakt Rianne, ook de kleurtjes zijn super..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moest gelijk denken aan: mijn plekje op de wereld...Leuke kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gespeeld Rianne! Fijn dat jullie zo'n lekkere vakantieweek hebben gehad!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne