Volgers

dinsdag 30 september 2014

Baby kaartjes


           



















Hallo Bloggers,


Ik laat weer maar eens iets van me horen , of jullie het leuk vinden of niet. Hier is veder alles lekker rustig en kleinzoon die aan het varen is heeft het reuze naar zijn zin .Hij heeft een uniform gekregen en het staat hem reuze goed .Ik ben bang als hij straks terug komt hij heel erg volwassen is geworden.
Ja ja zo worden ze groot en wij oud. hihihih .

Maar nu mijn kaartjes zoals jullie zien zijn het er twee zowel voor een jongen als voor een meisje
Ik heb er nogal wat nodig en ben  in de avond uren van de vakantie  druk bezig geweest  en weer eens wat anders en makkelijker om mee te nemen. De stempels zijn al wat oudje en zijn niet van mij maar van mijn vriendin die al heel lang stempelt en ik dacht dat ze van verhees waren .

Nou dat was het weer voor vandaag nog een fijne avond en morgen hopelijk  weer mooi weer.

                           Liefs Rianne

15 opmerkingen:

  1. 2 heel mooie kaartjes. Als je eenmaal in de babykaartjes-flow zit gaat het zo goed, dat heb je er zo zes te pakken. Maar ze zijn vaak ook weer zo weg. gr leny w

    PS ik heb vandaag ondanks alles me toch even op kaartjes maken gestort. Kon het niet laten. Verveelde me enorm. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iets heel anders dan we van jouw gewend zijn, maar dat moet ook kunnen toch? Ze zijn in elk geval erg lief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden, je hebt hard gewerkt.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig Rianne...en leuk je groet onderaan je blogpost, ook in roze en blauw :-)
    Doegies, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn het leuke babykaartjes, is alles gestempeld ?? ook de flessen ??
    ik vind ze super,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke babykaartjes heb je gemaakt! Ik heb de stempel ook nog ergens liggen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Hoi Rianne,

    Natuurlijk is het leuk dat je er bent, en zelf met twee kaarten !
    Ik vind ze heel erg lief en leuk geworden ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes! Ze zijn allebei erg leuk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat een schat van een kaartjes.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel anders, maar super mooi! Lekker dat je op vakantie ook wat hebt kunnen doen... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn 2 schitterende babykaartjes Rianne.....SUPER leuk!!

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi rianne
    twee erg leuke babykaarten en vooral die stempel van de ooievaar ziet er super uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk is de combinatie van flesje met ooievaar en baby! Twee erg geslaagde babykaartjes, Rianne! Fijn dat zoon het zo naar zijn zin heft.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne