Volgers

donderdag 4 september 2014

een kerstkaart

Hallo Bloggers.


Zo hier ben ik dan eindelijk , Ik heb deze keer niet zoveel te vertellen ,er zijn nog wat kaartjes binnen gekomen daarvoor bedankt , zo blijf je lekker lang jarig ,ook nog wat visite ontvangen die Zondag niet konden .maar nu is het echt klaar hoor Ik stop ermee ,je wordt zo oud he.

Maar nu mijn kaartje dit was een mislukt kaartje zou je zo niet zeggen maar het was toch zo. I k had dit met alcohol inkt bewerkt en niet goed gewacht tot het droog was toen erop gestempeld en dat was niet goed gelukt .Ik wilde het weggooien maar ik bedacht me op tijd en ben er met de sharpie pen de stempels na getekend en ik vond het nog best goed gelukt .nou wilde ik het jullie laten zien en kijken wat jullie ervan vinden. ben best benieuwd of het als nog in de prullenbak beland. laat maar horen.

                       Lieve Groetjes Rianne

13 opmerkingen:

  1. Kleurrijk mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kleuren. Hoe je het doet is me een raadsel, maar gaaf is het zeker. gr leny w
    Beetje Picasso ben je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker geen prullebak exemplaar hoor Rianne....prachtig en kleurrijk landschap KNAP gedaan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoezo prullenbak? Stuur je je prullenbak elk jaar een kerstkaart? Het is net een eerste sneeuwbui, de sneeuw blijft liggen en het belooft een heel pak te worden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prullenbak ?? nee toch, ik vind het zo'n mooi kaartje, super qua kleur en je hebt getoverd met de sharpie pen..MOOI
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de tip, zo kan een "afknapper" een leuke opknapper worden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De achtergrond is mooi en door het wit is het opeens een frisse kaart geworden! Zou 'm niet laten verdwijnen hoor; juist niet! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rianne toch, je wilde deze kaart toch niet weggooien, of je bent goed in het restaureren, ik vind je kaart n.l prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar mooi dat je hem niet hebt weggegooid Rianne, want het ziet er prachtig uit! Mooie kleurencombinatie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooie kaart Rianne, maar goed dat hij niet in de prullenbak is beland. Je hebt er uiteindelijk toch iets prachtigs van weten te maken!
    Groetjes en een heel fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, maar goed dat je hem niet hebt weggegooid.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie er niks van hoor dat hij niet goed is,
    want ik vind hem juist prachtig met al die mooie kleuren ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful and a little magical creation.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne