Volgers

woensdag 17 september 2014

peinzer

Hallo Bloggers,


Weer een mooie dag voorbij hopelijk volgen er nog meer. Niet zoveel te vertellen gewoon genoten van het zonnetje en dit kaartje al eerder gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ik zelf vond hem niet zo geslaagd ,ik kan niet zeggen waarom, maar soms heb je dat. Mijn hobby vriendinnen vonden hem wel goed dus laat maar horen.
De achtergrond is met bister gedaan daar boven op een mooie tak en dan de denker.dat gemat op craft en daarna alles op creme.
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                     Groetjes Rianne

9 opmerkingen:

  1. De kaart vind ik juist zo mooi...goede combi van stempels en bister Rianne...ben het met je vriendinnen eens :-)
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne
    Ik vind dit echt te warm hoor, ik weet me weer geen raad met die hitte.
    Je hebt wel weer een prachtige kaart uit de grote hoed getoverd, wat heb je deze weer mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar is tie dan, wat een prachtige kaart, want ik ben die vriendin
    die de stempel van de zittende man, de achtergrond takken in combinatie met de bister prachtig vind. Gelukkig ben ik niet alleen.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    de achtergrond is mooi met dat Bister, ook de tak is mooi en de peinzer..ik vind het een beetje een sombere kaart..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem ook heel mooi geworden hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige bister kaart. Mooi stempelwerk. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Rianne, prachtige achtergrond gemaakt met de bister...alleen ik denk dat de sombere man die uitstraling geeft van je twijfel...Volgende keer beter....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'm mooi! De verdeling is goed en de kleuren werken mooi met het zw/wit van de stempel waar je oog naar toe getrokken wordt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En of hij geslaagd is, heel mooie combinatie van bister achtergrond en stempelwerk!! Je mag fier zijn op dit mooie werk Rianne!!

    Fijn weekend!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne