Volgers

vrijdag 12 september 2014

restje

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer, Ik had een paar dagen niet zoveel zin en dat komt er ook niets uit je handen.
en dan kun je ook maar niets beginnen ,maar vanmiddag heb ik met de vriendinnen weer wat zitten knutselen en dat was best weer leuk  er zijn toch nog wat kaartjes uit mijn handen gekomen.

Maar dit kaartje had ik nog staan , en wilde ik het jullie graag laten zien . De achtergrond is gemaakt van restjes inkt waar ik mee gekleurd had een beetje nat gesproeid en het papier er doorgehaald
Daarna deze mooie stempel op gestempeld en die weer ingekleurd met stempelstift en een beetje water.Dat alles gemat op een groene en witte kaart en klaar was hij weer.

Nu wens ik jullie een fijn weekend en hopelijk met heel mooi weer.

                         Groetjes Rianne

16 opmerkingen:

  1. Mooi Rianne! De achtergrond is héél leuk en uniek gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat gaaf! De stempel komt eigenlijk overal goed op uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, wat komt die blauwe kleur mooi uit op de achtergrond, erg mooi,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje weer Rianne, die stempel komt prachtig uit op die mooie achtergrond...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie achtergrond heb je gemaakt en wat een mooie stempel heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Rianne, het is een schitterende kaart in wel héél mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne
    Wat is dit een prachtige kaart, heel mooi zijn de kleuren.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie, Rianne, super mooie en gedurfde heb je hier samengebracht tot een prachtig geheel!! Super!!! Zeker blijven doen, je wordt steeds beter hoor!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ondanks het restje een prachtige kaart geworden.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend mooie kaart! Deze stempel komt zo goed uit tegen de prachtige achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een prachtig staaltje werk, Rianne!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi deze kleuren bij elkaar! Die bloemen komen prachtig uit! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik reageer even over je mooie kaart. Prachtige bolle hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, wat een mooie uitstraling!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Rianne, erg leuk deze kleuren bij elkaar!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne