Volgers

donderdag 2 oktober 2014

babykaartjes 2





















Hallo Bloggers,

Nou hier komen de volgende babykaartjes ,het is net als Lenie zeg als je eenmaal met babykaartjes zit blijf je erin zitten .

Deze zijn wel iets anders maar ook weer voor een jongen en een meisje .Ze zijn wat feller gekleurd maar dat heb ik met voor bedachte raden gedaan ,dan houden die kinderen van veel kleur en gaan ze vast ook net als wij hele mooie kleurrijke kaartjes maken . Dus je ziet er word over nagedacht .
Ben echt benieuwd wat jullie hier van vinden. dus laat maar horen .
Een fijne avond en tot kijk.

                            Liefs Rianne

13 opmerkingen:

  1. Wat een lieve babykaartjes Rianne, leuk afdrukje heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Rianne
    Wat een schatjes,ik hou wel van deze kleuren,ik vind dat je ze prachtig hebt gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer 2 hele lieve babykaartje...mooi stempeltje en ook prachtig ingekleurd....Ik heb vanmiddag ook een babykaartje gemaakt, komt er een deze dagen wel op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enige kaartjes. Lekker vrolijk ingekleurd. En een enig stempeltje heb je gebruikt.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattige stempels heb je gebruikt Rianne,
    leuke, vrolijke babykaarten heb je gemaakt..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi rianne
    Echt twee hele lieve en vrolijke babykaarten met een erg leuke afbeelding
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zien er vrolijk uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zulke liefies! En hoe anders ze ogen in een andere kleur. Fijn weekend alvast, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn ook erg leuk om te maken, deze twee zijn ook erg geslaagd! Leuke gedachte erachter ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn ook weer superleuk! Het afdrukje is enig! EN zo'n klein ruitke doet het erg goed op een babykaart!
    Ik ben er ook met een bezig. Misschien maak ik de morgen wel af.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Hoi Rianne,

    Hele mooie baby kaartjes ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Rianne
    Leuk gedaan deze kaartjes...
    Groetjes Leny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne