Volgers

donderdag 9 oktober 2014

Kerst

Hallo Bloggers,,,


Hier ben ik weer , Nou ik ben al naar 105 volgers, heerlijk toch ,ik kan jullie natuurlijk niet allemaal tegelijk volgen en reacties geven maar ik doe mijn best en kijk zoveel mogelijk.en natuurlijk welkom allemaal ook de kijkers want die zijn er ook veel hoor dat hoor ik van deze en gene.

Nu mijn kaartje is deze keer ook een kerstkaartje ik dacht laat ik eens mee doen en mij eerste kerstkaartje plaatsen. Dit is met versa markt gestempeld en daarna met witte poeder geembosd dit alles gemat op een paarse kaart en klaar ben ik dan weer.
Hopelijk kunnen jullie mijn eerste kerstkaartje waarderen. Dan wens ik jullie een fijne avond en veel kijk plezier .

                             Liefs Rianne

13 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Rianne. Ik kom maar eens les bij je nemen. hihihi gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart Rianne,
    knap gedaan met het embossingpoeder..erg mooi van kleur,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Rianne
    Wat is deze kaart beeldschoon, wat heb je dit prachtig gedaan, ik zit soms tot 1 uur in de nacht berichtjes te tikken, dat heb je als je veel volgers hebt en zelf volgt.
    Je hebt gelijk, het is bijna niet bij te houden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Rianne!! Enne...ik volg mijn 245 volgers niet allemaal hoor. Mensen die nooit een reactie achterlaten, daar kom ik ook niet hoor.
    Ik leg niet alles op een weegschaal, maar als je volger wordt en nooit een reactie achterlaat, dat snap ik niet. Of men is me vergeten, dat kan natuurlijk ook.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtig kerstkaartje geworden Rianne....zo mooi die gestempelde kerstballen....super geslaagd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Riane wat een prachtige kaart!!! eenvoudig opgebouwd maar zo mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg mooi. Heel elegant zo. L.ess is more zeggen ze toch..

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijft mooi dat paars en eenvoudig wit! Elegant, tijdloos en voor alle leeftijden om van te genieten; multifunctioneel! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een charmante kerstkaart Rianne...heel mooi!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Hoi Rianne,

    Ik vind je kerst kaart geweldig met de embossing poeder erop ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Rianne,
    mooi dit frisse kerstkaartje!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne