Volgers

vrijdag 17 oktober 2014

eens iets anders

Hallo Bloggers,

Ik wilde jullie eens iets laten zien hoe wij, mijn vriendinnen en ik  werken in mijn hobbykamer.
Dat is niet altijd het geval hoor, maar deze keer gingen wij met de jellyplate aan de gang en daar heb je nu een ieder geval veel bij nodig en met zijn drieën natuurlijk helemaal . Kijk maar eens naar deze foto en niet schrikken hoor . 



                                                     En nu wat we gemaakt hebben
                                         ze moesten natuurlijk overal op liggen om te drogen
Nu heb ik het allemaal weer opgeruimd en kan ik weer zelf aan de gang gaan . Nou het is heel wat hè. Ik denk dat het bij jullie niet anders is maar vond dit zomaar leuk om dit met jullie te delen.
Ik wens jullie natuurlijk een heel fijn weekend met mooi weer en veel knutsel plezier .

                           Groetjes Rianne


14 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n eigen knutselplekkie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neen hoor FRianne, dat ken ik niet !!! hahaha.
    Het is nu net of er boven een bom is ontploft, zie je het voor je ????
    Ik moet in a hurry door de beurs in Haarlem, een aantal Kerstkaarten gaan maken, ik had alle mooie verkocht, dus kan weer echt aan de slag.
    Dus spullen bij elkaar zoeken, lint, kant, bloemetjes, papier, karton, scharen, lijm, etc etc.
    Alles op een blad.
    Aan tafel frunniken. Dit te weinig, weer halen, rest op strijkplank. En zo 4 keer.
    Vanmorgen alles terug. Morgen visite/
    Strijkplank en tafel helemaal voor. Raamkozijn idem.
    Zondag opruimen ????
    Maar bij jou is het al weer netjes..
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eer het bij mij zóóóó netjes is . . . Mijn hele huis lig vol :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Ha, dacht ik de gelli plate, nou kan ik zien wat het is ..toch niet..Wat heb je veel ruimte in je hobbykamer en de afdrukken/creaties zijn leuk..nu nog wat van maken,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hoi Rianne,

    Oh heel erg leuk om te zien hoor,
    ik doe dat ook wel eens met een hobby vriendin
    boven op mijn hobby kamer, dan heb ik geen zin om alles naar
    beneden te halen hahaha. Maar beneden is ook wel zo gezellig.
    Ben benieuwd naar het resultaat van de creaties ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hèhè, ik ben dus niet de enige waar het soms een bende is, in de hobbykamer.
    Mijn man verbaasd zich erover, dat ik dan alles nog kan vinden.
    Leuk om te zien, hoe jouw kamer eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben wel een beetje jaloers hoor Rianne, een heerlijke hobbykamer heb je...kan je altijd alles laten liggen....ik wil heel graag geloven dat het gezellig is zo samen met vriendinnen freubelen...
    groetjes en geniet van het mooie weekend...volgende week is het andere koek!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Rianne, ik dacht dat ik de enigste was die er een puinhoop van maakte, gelukkig jij kan er ook wat van.
    Maar uiteindelijk is het weer keurig in je hobbykamer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    wat leuk dat je ons even een kijkje in je hobbykamer gunt. Heel leuk om te zien. EN ja bij mij is het ook niet anders na het hobby-en.
    maar je hebt het wel weer snel opgeruimd en het ziet eruit of er niest gebeurd is!
    Leuk met een jellyplate werken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi rianne
    nou 100% herkenbaar alleen bij mij lijkt het iedere dag wel een kamer met een ontploffing haha
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Rianne,
    leuk dat je ook mijn volger bent geworden!
    Ook leuk dat we even een kijkje in je hobbykamer mogen nemen!
    Ik heb geen hobbykamer, ik knutsel altijd in de woonkamer,
    maar als ik bezig ben is het net als bij jou,
    maar als ik klaar ben met de creatie ruim ik het net als jij,
    weer keurig op en begin aan het volgende...
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lekkere plek om met elkaar of alleen te freubelen Rianne...ziet er prima uit!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke ruimte en werktafel! Nou, dat past niet in mijn hokje; laat staan dat we met z'n 3-en er ook nog kunnen werken... Ik sjouw alles gewoon naar beneden (is heel goed voor m'n lijn...) Zien er mooi uit... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Grappig. Ja, als je in je eentje monoprints maakt is het all 'messy' zoals ze mooi zeggen in het engels, maar met z'n drieën, daar hebben zelfs de engelsen denk ik geen mooi woord voor :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne