Volgers

donderdag 23 oktober 2014

weer kerst

Hallo bloggers,

Hier ben ik weer , nu met een kerstkaartje want het is kerstblog vandaag daar lijkt het donderdags heel veel op. Dus ik dacht laat er ook maar eentje zien . Ik heb dit van het begin af aan een mooie stempel gevonden maar jammer genoeg is hij niet van mijzelf maar van mijn vriendin ,ik mocht hem natuurlijk weer gebruiken en dat heb ik dan ook maar gedaan .Het is een heel eenvoudig kaartje maar wel heel mooi, althans dat vind ik zelf . Ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden .Ik weet wel dat het voor jullie moeilijk is jullie zijn zo anders gewend maar ik moet nodig weer eens Rianne kaartjes maken ik merk het aan de reacties die zijn dan iets minder .Maar soms kun je er niets aan doen en ontbreek tijd .Nou ik wens jullie toch veel kijk genot en een fijne avond.

                             liefs Rianne

13 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kerstkaartje Rianne...inderdaad een hele mooie stempel is dat van die kerstbomen...en dan gemat met rood komt schitterend over....KNAP gedaan weer!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt wel een echte Riannekaart, wat een mooie achtergrond en de boompjes zijn super,top gedaan !!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stempel en zo mooi dat tikje rood op het grijs! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi en rustig effect...prachtige stempel ook Rianne...heerlijk zo'n vriendin!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Jeetje is dat een stempel ? Wel heel erg mooi zeg,
    een hele gave kaart heb je ermee gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje van een kerstkaart Rianne,heerlijk als je alles met elkaar kan delen.
    Ik zie wel dat jou vriendin ook prachtige stempels heeft.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi stijlvol kaartje Rianne, ben helemaal weg van de stempel echt schitterend.

    Gr. Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt heel leuk. Gave stempel heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk met die boompjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vind je kaart heel bijzonder zo met die prachtige bomen erop!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie stempels heb je gebruikt leuke kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Rianne,
    mooi kaartje zo strak vind ik ook erg mooi!
    Ook je proost kaartje vind ik erg mooi!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie stijlvolle kerstkaart!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne