Volgers

woensdag 15 oktober 2014

Kerst of niet

Hallo Bloggers,

Nu heb ik toch weer een kerstkaartje gemaakt ,krijg er nog zin in . Dit kaartje is niet echt een kerstkaartje maar dat moest ook zo zijn voor de challenge van stamping back . Dit moest een kaartje voor de kerst zijn maar dan zonder kerst dus een hele uitdaging, althans dat vond ik .Jullie moeten maar eens kijken bij stamping back  /http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/ Ik hoop dat jullie dit kunnen waarderen en dat zal ik wel van jullie horen .

Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                                 Liefs Rianne

14 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je creatieve bijdrage aan de Stampinback card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Rianne,

    Goed gelukt, ik vind hem heel mooi zo ♫

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, mooi hoor Rianne, prachtig gestempeld en gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Rianne,
    wat een leuke achtergrond, de takken met besjes, het kooitje en het vogeltje, maken het toch kerstig,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    nou deze is prachtig geworden dus missie geslaagd!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das weer even geleden dat ik op blogger ben geweest! Je kaartje is leuk, mooie details!! Helemaal geslaagd!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje Rianne. toch nog een kleine tip: links zit het vogeltje voor het tekstkader, kleur aan de rechterkant het besje en het blaadje door naast de tekst, dan gaat deze meer op in het geheel.
    grtjs, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    mooi dit kerstkaartje, heel vrolijk !!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo ,
    Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Het was weer even geleden dat ik kwam kijken weer vele leuke dingen heb je gemaakt.
    Voor de kaart met uiltje en met die huisjes vind echt super .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem weer heel geslaagd. Echt wel kerst. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed idee en zo'n mooie kaart! Die besjes zijn zo bruikbaar voor een kerstkaart! ( Al moet ik zeggen dat ze in de tuin zo tegen kerst echt wel weg zijn, mede door de smikkelende vogels...) Fijn weekend alvast, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,
    Ik ben via, via op je blog gekomen en heb even rondgesnuffeld. Wat veel moois. Echt prachtige zijn de kaarten die je maakt!!
    Ben natuurlijk gelijk je volger geworden.
    Vast een fijn weekend en groetjes,
    Marleen
    http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow schitterend Rianne, zo lief die vogeltjes op die tak!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne