Volgers

vrijdag 31 oktober 2014

Brusho

Hallo Bloggers ,

Daar ben ik weer , Ik wil toch wel even iedereen bedanken die bij mij allemaal gereageerd  hebben ,wat is het toch eerlijk als je zoveel kijkers en bewonderaars hebt.

Wij hebben van middag weer heerlijk gefreubeld en verschillende kaartjes gemaakt waar onder dit kaartje ,heel eenvoudig maar ho zo mooi .
Ik had beloofd dat ik het op het blog zou zetten om te kijken wat jullie er van vinden .Het is niet echt een stempel kaartje maar gemaakt met brusho ,dat is ook een poeder en is net het zelfde als bister alleen fellere kleuren . echt heerlijk spul .

Deze kaartjes kun je ook op aller manieren gebruiken en maken heel eenvoudig .
Natuurlijk wens ik jullie een fijn weekend met heel mooi weer . Bedankt voor het kijken .

                           groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Weer heerlijk met inkt aan het spelen geweest Rianne...en met prachtig resultaat ...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk spul, heerlijk om zo bezig te zijn en dan ook nog kaartjes toveren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleuren, lijkt me wel leuk spul!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke effecten met de brusho Rianne...en een mooie kaart in zijn geheel!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een mooie achtergrond met die Brusho Rianne, en in feite hoeft er echt niets meer bij , super mooie!!!

    Fijn weekend
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Rianne, prachtige kleuren bij elkaar!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Rianne,
    ik heb ook Bister liggen, heb er nog niet meegewerkt,
    je kaartje is erg mooi zeg!
    Heel kunstzinnig, waar heb je die BRUSHO gekocht als ik vragen mag?
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie achtergrond maakte je met brusho, het lijkt me leuk spul! Ik heb bister, maar dat is inderdaad niet zo helder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke combinatie! En wat een diepte door het verhoogd erop te zetten... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Schitterend zeg ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne