Volgers

maandag 3 november 2014

na gekeken

Hallo Bloggers,

Hopelijk hebben jullie genoten van het mooie weer ,hier is het nu een stuk minder maar wel beter voor de tuin ,alles loopt al uit en dat is toch ook niet goed.

Nu mijn kaartje zoals de titel al zegd na gekeken . Maria Bellekens die had zo een mooi kaartje gemaakt en dat wilde ik ook eens proberen, natuurlijk niet zo mooi als bij haar dat lukt me toch niet die is super wat kaarten betreft. maar verkeerd is hij toch niet

Ik ben natuurlijk zeer benieuwd wat jullie ervan vinden en lees jullie berichtjes dan ook heel graag.

Nog een fijne middag en avond en tot blogs.

                              Rianne

11 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne
    Mooie profiel foto heb je .
    Ik vind je kaart prachtig, toch leuk als je iets na wil maken, het zijn mooie kleuren, prachtig gestempeld, wat wil je nog meer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Nou ik vind je kaart wel heel erg mooi geworden hoor ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke achtergrond waar de stempels mooi bij uitkomen Rianne...en lieflijk tafereeltje!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig, heel mooi die roos met dat vogeltje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een super leuke kaart Rianne...heel lief dat vogeltje met die roos in zijn bekkie...
    KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf kaartje. Prachtige kleuren heb je gebruikt. Heel warm!
    Ik vind hem super...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje, mooie warme kleuren heb je gebruikt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Rianne,
    wat een prachtige kaart heel mooi en warm van kleur,
    en ach wat maakt het uit dat je een kaart namaakt, uiteindelijk leg je toch je eigen ding erin, zoveel mensen inspireren elkaar toch!!!!
    Prachtig resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi rianne
    dat maakt het bloggen zo leuk om bij andere ideetjes op te doen en zo heb je wel een prachtige 'warme' kaart gemaakt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Rianne, en je wordt steeds maar beter in wat je doet!!Super hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne