Volgers

dinsdag 18 november 2014

Herenkaart


Hallo Bloggers,



Daar zijn we weer, Er is een wonder geschied jullie weten dat ik naar de therapie moest en naaldjes kreeg( dry needling ) in mijn spieren. nou ik ben er mee klaar en echt waar ik kan weer alles bewegen ,althans de schouder die vast zat daar kon ik tien jaar lang niets mee en nu kan ik zelfs boven mijn hoofd klappen zonder pijn of iets.Dus echt een wonder nu nog wat kracht op doen en ik kan weer alles. heerlijk toch.

Nu dit kaartje een eenvoudig mannenkaartje .De stempels zijn  van Tim Holz een beetje bister erop en klaar is hij weer dit alles gemat op een licht blauwe kaart en daarna op bruin .
Ik hoop natuurlijk dat jullie hem weer de moeite waard vinden om te reageren .
Ik wens jullie nog een fijne avond en tot kijk.

                       Groetjes Rianne


16 opmerkingen:

  1. Hoi tante,
    Wat is het toch superrrrrr dat de verbetering die je merkte in je schouder zo goed doorzet!!!
    Hopelijk kun je de tien jaren met belemmering snel vergeten hierdoor,
    Ennuhh wat een mooie kaart......Dit is met recht een echte herenkaart!!!
    Groetjes Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij te horen dat het goed met je gaat, dan is de pijn van de behandeling niet voor niets geweest.
    Je kaart is ook weer prachtig met prachtige stempels.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Rianne,
    Ik ben helemaal fan van deze man met paraplu, een superleuke kaart..
    Wat geweldig dat dry needling werkt bij jou,fijn dat je weer pijnvrij bent!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is goed nieuws Rianne...dat de therapie met dry-needling zo een geweldig resultaat heeft gehad....heel fijn dat je nu pijnvrij bent...
    Je kaartje is weer fantastisch mooi....dat doe ik je echt niet na...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Jeetje wat een wonder, zo goed, na 10 jaar weer je arm kunnen bewegen,
    nou dan was die behandeling echt goed geslaagd, lekker van genieten nu !
    Je mannen kaart vind ik ook erg mooi en stoer geworden ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het zo goed heeft aangeslagen bij Rianne. Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Rianne, wat fijn dat je je arm weer kunt gebruiken! heel fijn, ook voor de hobby. Je kaart is ook weer geslaagd, erg leuk! groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat je je arm weer goed kunt bewegen Rianne!!! Geniet er maar lang van...
    En je kaartje is weer erg leuk :-)
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Rianne,
    wat een goed nieuws voor je,
    hoe houd je je zelf nu in deze conditie?
    want dat zou toch heel fijn zijn!
    Oja je kaartjes hihihi...
    wat heb je weer mooie kaarten gemaakt,
    die boom is geweldig en dit kaartje is ook erg mooi zo eenvoudig!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hè goed om te horen, dat zoveel beter gaat.
    Leuke kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo goed om te zien hoe jij mannenkaarten maakt! Ze zijn zo afwisselend, maar elk steeds weer mooi! En super dat je nu weer "als nieuw" bent! Nee, zonder gekheid; heerlijk toch dat de behandeling heeft gewerkt nadat je zolang last had? Geniet ervan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat zo kan je weer extra genieten van je hobby zoals ik kan genieten van je prachtige mannenkaart
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat de behandeling aanslaat! Je kaart is prachtig, een erg leuke mannenkaart!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart weer Rianne , de bister net op de plaats waar hij hoort, wat ben je een pracht Artieste aan het worden, ik zie dat je der echt je ziel in legt!! Prachtig hoor!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat - dry needing - moet ik eens aan de dokter vragen. Lijkt me een uitkomst.Je kaart is weer heel mooi. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne