Volgers

woensdag 26 november 2014

OPNIEUW



Nou voor de dames die mij erop wijzen dat de kleur niet goed was heb ik gauw een andere gemaakt .Ik wil namelijk geen spelbreekster zijn . Deze vanmiddag gauw gemaakt met acrylverf en stempels van viva las vegas.

groet
Hallo Bloggers,

Daar zijn we weer ,het is weer kleurenkaartenteam dag en de kleuren zijn mint groen met grijs die Renate uit koos . Nou die kleuren liggen me niet maar ik ben wel in voor een uitdaging . Dus ik aan de gang wat was het moeilijk maar er kwam toch wel iets deze had ik gezien bij Hermien tenminste dat rondje en ik dacht laat ik dat ook eens doen zo gezegd zo gedaan maar nu de kleuren ,ook zo iets moeilijks toch maar ingekleurd met een groene schalk en het randje en tekst zijn met grijze archival
Wil je meer zien kijk dan bij Martine  http://martinaskaartjes.blogspot.be/2014/11/oproep-kleurenkaartenteam-11de-schakel.html Daar kun je nog veel meer zien .
Ik wens jullie een fijne dag en tot vanavond.

                                       RiANNE

29 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    wat een schattig stempeltje, lief kerstkaart heb je gemaakt alleen de kleuren waren donkergrijs met limegroen, dus heel fel groen..ik dacht al wat een zachte kleur..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rianne,
      haha..wat leuk, deze is echt wel limegroen, wat heb je leuke stempels gebruikt, hele leuke kaart !
      Liefs Ans

      Verwijderen
  2. lief kaartje, vrolijk stempel, en ja, je kunt niet alles in huis hebben, goed opgelost met de chalk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Rianne....en inderdaad wat Ans zegt limegroen was de opdracht maar er is niks mis mee hoor ....heel mooi en fijntjes vind ik hem...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Rianne,

    Je maakte best een mooie kaart, met limoengroen zou hij wel wat feller geweest zijn... Maar zit er niet mee, 't is mij ook al een keer overkomen dat ik terug kon beginnen wegens foute kleur gegeokt...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi rianne
    nou toch goed geslaagd want ziet er hartstikke mooi en vrolijk uit
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig ook al is hij dan niet in de goede kleur!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch een mooie kerstkaart geworden. Heel leuk gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart heb je gemaakt in de kleuren van het KKT.En we doen net of het mint lime is.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi zeg, leuke kleurencombi!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu kunnen we twee mooie kaartjes bewonderen, leuke stempeltjes heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooooow Rianne, nu is wel heel mooi in limegroen,,,,,,ook deze is super mooi.....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaartje zijn het allebei Rianne!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Rianne
    Wat een mooie knallende kaart maar je eerste kaartje vind ik toch ook wel erg mooi en lief. Ik vond het een enorme uitdaging.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Get some color, wat gaaf om deze tekst er bij te doen, deze kan ook meedoen bij C&S, iets wat vliegt, ha, ha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze beide erg leuk Rianne maar de onderste is wel mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ach, zo streng is de jury nu ook niet hoor ! leuke kaartjes werden het
    fijn dat je er weer bij bent, hopelijk doe je volgende maand ook weer mee,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Rianne,

    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt zowel de bovenste als de onderste geweldig leuk.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker fel die eerste kaart met de VLV stempels en de tweede kaart is een lieverd Rianne!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave stempels heb je gebruikt op deze twee kaarten! De bovenste is lekker knal qua kleur, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaartjes allebei. Heel verschillend. De onderste vind ik het mooist. En Rianne, heel erg bedankt voor de prachtige kaart die ik van je kreeg voor mijn verjaardag. Prachtig met die cirkels, de bloemstempel en de kleuren zijn top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey Rianne,

    Deze kleur is in elk geval een stuk feller... Wel grappig dat je je door onze reacties laat leiden... maar dit had je nu echt niet moeten doen hoor!
    In elk geval heb je nu toch alweer een extra kaartje om iemand gelukkig mee te maken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze beiden mooi, al is je lichtere kaart een die me meer aanspreekt, is me niet duidelijk waarom... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gisteren is het me helaas niet meer gelukt om iedereen een bezoekje te brengen. Onder het genot van een warme kop koffie ga ik vanmiddag mijn ronde maken.
    Stoer van je dat je toch de uitdaging bent aan gegaan, en wat mij betreft is ie geslaagd. Het zijn hele leuke kaartjes geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi rianne,
    ik kan niet kiezen, (hoeft gelukkig ook niet)
    vind allebei even mooi,
    felle kleurtjes spreken mij sowiezo helemaal aan!
    Prachtig resultaat!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De pinguïn heeft wel iets, een beetje olijk is die wel. en een mooi nonchalant randje eromheen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne