Volgers

donderdag 6 november 2014

eenvoudig maar mooi

Hallo Bloggers,

Daar ben ik weer , Na een paar vervelende dagen van slecht bewegen en een crematie ,toch maar weer proberen wat op het blog te zetten . Dat slecht bewegen kwam door de therapeut die hebben bij mij dry needling toe gepast en dat was niet leuk ,ik had daarna heel veel spierpijn . Ik was helemaal stijf en kon niks .Maar nu heb ik het idee dat het al wat geholpen heeft en daar doen we het voor .

Maar nu mijn kaartje dit kaartje is met rode  alcohol inkt gemaakt en met een nat doekje er over gedraaid het werd iets lichter en gevlamd , Daarna heb ik daar met witte color inkt gestempeld.daarna ook een kersttekst geplaatst ,ik vond het een leuk resultaat en heb ik dit op wit gemat en daarna op rood . Een heel mooi resultaat, ben natuurlijk weer heel benieuwd wat jullie er van vinden .

                    Lieve Groetjes Rianne 

16 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met die ijssterren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kerstkaartje Rianne wat komt die rode achtergrond mooi over met die witte ijssterren en tekst....en beterschap met de spieren....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi effect met de alcohol inkt Rianne...mooi met het stempelwerk erop!
    Sterkte met de gezondheid, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Rianne, wat een super mooie achtergrond!!! Ik hoop dat je weer vlug beter mag worden!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    je achtergrond is prachtig en de sterren zijn er leuk op, mooie tekst, topkaartje,
    Liefs Ans
    p.s. leuke foto zag hem al op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat is dit een prachtige kaart In deze warme kleuren Rianne.
    Doe maar rustig aan hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alcohol inkt, lijkt me leuk om te proberen, wat een leuk effect zeg. Ik vind hem hartstikke mooi. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh, dat ken ik Dry Needling, dat doet echt zeer!!!!. Je kaart is echt schitterend, prachtig gedaan!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rianne, dat is geen kaartenmakerij, dat is echt kunst. Met een K bedoel ik.
    Schitterend. Mijn fysio had het er ook over, maar waagt zich er bij mij nog niet aan.
    Maar goed ook als ik dat lees. Maar pijn in de spieren en naastliggende zenuwen is ook niet niks. Veel sterkte Rianne. knuffel van leny.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    allereerst beterschap!
    Je kaartje is mooi zeg en wat een leuk idee dat wegpoetsen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, wat mooi gedaan!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vervelend dat die behandeling nodig was en ik hoop dat je er verder mee komt! Mooi deze kaart! Die achtergrond is zo mooi zacht geworden! Fijn weekend verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne