Volgers

zondag 9 november 2014

Herenkaart

Hallo Bloggers,


Nou daar zijn we weer , Na een prachtig weekend met heel mooi weer , we weten bijna niet meer wat slecht weer is en dat hoef voor mij ook niet hoor dit is beter . Plaats ik weer eens een herenkaart die ik natuurlijk weer nodig heb .

Dit kaartje is gemaakt met brusho wat heerlijk spul is maar moet nog een beetje oefenen want je kunt er zoveel mee , maar dat komt wel alles op zijn tijd . De stempels zijn van viva las vegas en stamping back  dit alles gemat op een blauwe kaart en daarna op een briekbruine  kaart .
ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden en dat hoor ik graag .
Nog een fijne Zondag en tot kijk.

                                  Rianne

14 opmerkingen:

  1. Ziet er weer goed uit Rianne, mooie stempelcombi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Rianne, vind de banden stempel ook een erg leuk detail!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke mannenkaart Rianne!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk Rianne. Leuke combinatie van stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne
    Gaaf is deze mannenkaart met mooie stempels.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is weer een mooie mannenkaart geworden, leuk om zo met brusho te spelen.

    gr.Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige mannenkaart Rianne....wat ben jij daar goed in ....en weer zoooooo mooi afgewerkt....TOP!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Rianne,
    Je mannenkaart is super, wat een mooie combinatie van stempels en prachtig van kleur,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige mannenkaart! Gaaf in die kleuren en mooie stempels bij elkaar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi rianne,
    mooi zeg dit kaartje,
    je hebt me ook weer op een idee gebracht,
    prachtig de stempels en dat Brusho is helemaal top!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en stoere mannenkaart!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige Brusho kaart , mooie combinatie van stempels en heel juist gebruik van Brusho!!! Super!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne