Volgers

donderdag 13 november 2014

50 jaar getrouwd

Hallo Bloggers,

Zo daar ben ik weer , druk druk met van alles en nog wat . Ten eerste weer naaldje gehad dus een dag niets kunnen dan ook nog naar mijn hobbyclubje en als laatste heerlijk met man lief naar de musical  Soldaat van Oranje .waar we heerlijk een dagje Katwijk van hebben gemaakt met sàvonds een heerlijk diner en daarna naar die MUSICAL en  die was heel mooi .

Nu mijn kaartje zoals ik al vertelde naar mijn clubje geweest en daar was een van de dames vijftig jaar getrouwd en ze vroegen mij om een kaart te maken en dat is altijd moeilijk op comando. Zij houd van uiltjes en hij van de tuin en bloemen, dus dat was niet zo moeilijk .Ik aan de slag eerst een witte a5 kaart en daar op gewerkt .gekleurd met distress en daarna gestempeld en gemaskerd . Ze hebben hem alwel gehad maar weet niet of ze hem mooi vinden maar ik ga er van uit van wel ,de rest van de dames vonden hem mooi. Nu ben ik natuurlijk ook benieuwd wat jullie er van vinden. Ik lees jullie reakties graag .

                             Liefs Rianne

8 opmerkingen:

  1. Lekker vrolijke kaart voor zo'n super gelegenheid! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schitterend kaartje, deze zal zeker in de smaak vallen!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een vrolijke huwelijks kaart geworden, leuk bedacht Rianne...die twee wijze uiltjes :-)
    Fijn dat je samen met je man zo'n heerlijke dag en avond hebt gehad!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi rianne
    de wens van het echtpaar is prachtig verwerkt op je kaart, heel mooi geworden
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Rianne! Wat een vrolijke kleuren en mooi patroon heb je erin gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer heel leuk met al die kleurtjes en stempeltjes aan de slag geweest Rianne en met een fantastisch resultaat....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Ohhhh wat een schitterende kaart ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart lekker fleurig !

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne