Volgers

donderdag 20 november 2014

kerst

Hallo Bloggers,


Hier weer een aartje van mij , deze keer een kerstkaartje met bister en wel het bister eerst op craftsheet gedaan toen wat nat gemaakt en daarna met mijn kaart erdoor gegaan dit gaaf niet zo een mooi resultaat dus ben ik nog met een nat doekje aan de bovenkant wat aan het vegen geweest en zie hier het resultaat.  Wat boompjes aan de zijkant gestempeld ,de arreslee er op en klaar was ik met mijn kerstkaart . Mijn man vond hem best mooi ben natuurlijk benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk maar weer.

                         Groetjes Rianne

12 opmerkingen:

  1. Best mooi ?? heel erg mooi zul je bedoelen, wat een mooie achtergrond en de stempels zijn super zo bij elkaar, erg MOOI !
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best mooi? Hihi, oh dat zegt Ans ook net! hij is echt prachtig, juist door de kleuren die er op 'geveegd' zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat mooi Rianne, het is dat ik weet dat je je kaarten zelf maakt, anders zou ik het niet geloven, echt een schitterende kerskaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi kaartje Rianne....het lijkt net een gekochte kaart ...zooooo mooi vind ik die

    SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem super mooi, echt schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig idee. Ik heb geen bister. Maar volgens mij kun je dit ook met de Te Gekke Krijtjes doen. Je hebt me op een idee gebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, die is prachtig Rianne!!!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om een keer een scene van jou hand te zien! Enne hij is leuk! Aparte lekker winterse kleuren! Fijn weekend, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben het helemaal met je man eens Rianne...heel mooi resultaat!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig, vind vooral die kerstman met zijn rendieren geweldig!! Hele mooie kleuren heb je gebruikt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kerstkaart zo met die bomen aan weerszijde gestempeld
    grt cory

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig resultaat Riane, heel mooie Kerstkaart!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne