Volgers

zondag 23 november 2014

herenkaart

Hallo Bloggers,


Hopelijk hebben jullie een goed weekend gehad, aan het weer lag het niet, dat was reuze goed .
Mijn kaartje is er een uit de voorraad en is natuurlijk een herenkaart of mannenkaart ,het is maar net hoe je dat noemt.
De ondergrond is met de jellyplate gedaan en omdat hij dan wat donker is heb ik er met nieuwe zwarte inkt gestempeld dan komt hij duidelijk over en dat weer met een witte sharpie geaccentueerd
Het is leuk om te doen met die jellyplate maar het is altijd moeilijk te verwerken. Hopelijk vinden jullie dit toch een beetje leuk .nog een fijne avond en tot ziens dan maar weer.

                            Liefs Rianne

6 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart, mooie stempels heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap werk, Rianne!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige mannenkaart heb je gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De achtergrond is in mijn ogen prachtig...leuke kleuren voor een mannenkaart!
    Groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Rianne,
    mooie achtergrond, het is een bijzondere kaart geworden met die prachtige stempels!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Die witte accenten maken het helemaal af! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne