Volgers

zondag 5 oktober 2014

Fantasy

Hallo Bloggers,

Hopelijk hebben jullie een fijne Zondag gehad ,nou hier in huize Timmers wel hoor er zijn verschillende medailles gewonnen ,zowel door man lief als dochter als kleindochter.
Allemaal met verschillende sporten en dat is juist leuk .Man met jeu de boules dochter met hardlopen en kleindochter met roeien . wat een fanatieke Fam . hé

Mijn vriendin is vandaag jarig  ,dit kaartje heb ik naar haar gestuurd, ik weet dat ze van deze kaartjes houd het is met alcohol inkt gemaakt en zijn nieuwe kleuren die ik aangeschaft heb ,daarop weer gestempeld met de fantasie stempels die ik gewonnen had . Ook een boefjes stempel die ik al heel lang geleden gekocht had bij stamping back.

Ik hoop dat jullie het ook deze keer weer kunnen waarderen het is weer heel iets anders dan een baby kaartje . Ik wens jullie een fijne avond en tot kijk.

                            Liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. hele mooie kaart Rianne,
    de achtergrond is mooi van kleur en ook de stempels die je hebt gebruikt zijn super..
    Gefeliciteerd met alle behaalde medailles,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met alle medailles. Sportief hoor. Je kaartje is prachtig. Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje en geweldige sportievelingen. Goed hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sportieve familie Rianne, wat leuk al die medailles.
    Ik vind je kaart schitterend, mooi van kleur, echt weer een klasse kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart voor je vriendin Rianne, prachtige kleurtjes heb je die achtergrond gegeven....en gefeliciteerd hoor met al die sportievelingen bij jullie....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hoi Rianne,

    Die nieuwe kleuren zijn heel mooi,
    gaaf kaartje heb je ermee gemaakt !
    Gefeliciteerd met alle behaalde medailles in de familie ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Rianne. Mooie kleruen heb je gebruikt.
    En wat een medailles zeg! Gefeliciteerd! Als ik kon zou ik jou een medaille geven voor je mooie kaartjes!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met de tekst ben je in elk geval heel duidelijk, het is een fantasiewereld! Toch wel een mooie wereld . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou rianne weet zeker dat je vriendin reuze blij is gemaakt met deze prachtige kleurrijke kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk he dat spelen met alcohol inkt....en je stempelkeuze is leuk Rianne!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kleurrijke kaart weer Rianne, je bent wel heel goed met alcoholinkten, prachtige kleurencombinatie en heel mooi stempelwerk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie warme kleuren en een mooi uitgebalanceerde ontwerpt! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne