Volgers

maandag 27 oktober 2014

wat een wind

Hallo Bloggers,

Eindelijk daar ben ik weer ,sorry hoor ik wilde ieder keer weer iets op het blog zetten maar er kwam telkens wat tussen .Mijn man organiseert een reünie maar als er problemen zijn kan ik op draven en altijd op de verkeerde momenten ,maar het is weer allemaal goed gekomen dus de reünie kan door gaan gelukkig . Zo steunen we elkaar .

Maar nu mijn kaartje de achtergrond is met  dylusions gemaakt, dat weer bewerkt met een vochtig doekje .
De dame loopt tegen de wind en de regen . De wind heb ik geprobeerd zelf te tekenen ,daar ik geen kei ben in tekenen maar ik had geen wind stempel . De dame stempel is van stamping back en de regendruppels zijn van deep Reed. Ik weet dat het een beetje verkeerd uitkomt maar heb de kaart gemaakt met slecht weer dat had invloed denk ik. terwijl het nu hier zo prachtig is .
Hopelijk kunnen jullie hier weer van genieten en zeg ik jullie tot de volgende keer .
Een fijne avond en tot kijk.

                               Liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne
    Wat een mooie stempel van die dame en die regendruppels zijn gaaf, het is een heel mooi kaartje in deze knallende kleur.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje hoor Rianne...heel mooi uitgebeeld die wind en tegen....ik ban blij dat het alleen maar op je kaart is en niet echt buiten....Ik ga morgen met de kleinkids naar de visdonkse bossen...de belgjes hebben nu vakantie....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    De stempels die je hebt gebruikt zijn erg mooi, de achtergrond is ook heel mooi, klein beetje jammer dat de afdrukjes wegvallen,tegen die achtergrond.
    Misschien is het in 't echt niet zo..op de foto komt het zo over,
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    dit is weer en heel mooi samengesteld kaartje met die stempels!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Oei dit is een mooie kleur,
    heel gaaf gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Rianne, gave kleuren heb je ook gebruikt. Ik hou wel van het herfstweer, zeker als je binnen zit. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tekst op je alweer zo mooie kaart is, wat een wind!!!! Nou hier niet. Was het maar een beetje waar. Hier blijft de mist maar hangen en ik wilde nog al liefst naar buiten net als gisteren. Morgen zou het weer regenen. Kom op met de zon. Idee voor je??? gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kaart knalde zowat van mijn blogrol; mooie kleur! En mooi gecombineerd weer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi rianne
    nou de regen en wind komen zeker duidelijk van je kaart geblazen:-)) mooie kleur en toch nog heel herfstig
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij knalt van het scherm af Rianne! Heel mooi gedaan maar gelukkig scheen hier de afgelopen dagen het zonnetje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt....prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kaartje Rianne, hele mooie stempels heb je hier gebruikt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne