Volgers

dinsdag 7 oktober 2014

gewoon mooi

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer ,nou het mag van mij weer mooi weer worden hoor ben het nu al beu.
Als je op de fiets moet moet je jezelf weer zo inpakken maar heb dat toch maar gedaan anders komen we nergens nou ja zo genaamd ( dat zij den de kleinkinderen altijd ) .

Dit kaartje is weer met alcohol inkt gemaakt met hele lichte kleuren en oh zo mooi althans dat vind ik . en zeker met die zwarte inkt erop en met dat wit. echt super. Natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden ,dus laat maar weten.

                                   Liefs Rianne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    prachtige kleuren heb je weer gebruikt en het uiltje is ook enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Rianne,

    Dat zijn weer mooie kleurtjes,
    en het uiltje is er zo lief op ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ¤
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, prachtige kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer Rianne, prachtige kleuren, mooie stempel.
    Ik vind dit weer wel beter dan die warmte hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kunstwerk, en mooie kleuren. En wat het weer betreft, vandaag hagelen stortbuien en harde wind. Geef mij maar het weer van vorige week en dan tot 1 decemebr of zo. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Rianne....prachtige kleurtjes die achtergrond en daar die swirl stempel en het uiltje op ..en dan ook gemat met dezelfde kleur......prachtig geheel....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart Rianne,
    prachtige kleurtjes en stempels, erg leuk de witte accenten,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zachte kleuren, lief stempeltje erbij :-)
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je titel gewoon mooi, nee gewoon PRACHTIG in deze kleuren ziet er geweldig uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    ik was een beetje aan het bloggen,
    toen kwam ik op jouw blog terecht,
    ik mag ook graag wat experimenteren met allerlei technieken,
    o.a. ook met alcoholinkt,
    ik zag een aantal prachtige kaarten voorbij komen op je blog!
    Dus ben ik je volger geworden!
    Kom gerust eens bij mij kijken!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart! Die kleuren lopen zo mooi in elkaar over... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne