Volgers

maandag 13 oktober 2014

Bister

Hallo Bloggers,

Zo daar ben ik weer na alle drukte van het weekend, is alles weer gewoon voor zover het gewoon kan zijn .

 Ik laat jullie dit kaartje zien De ondergrond is van bister en de gitaar en spijkerbroekje en allstars (gijmpen ) voor ons heb ik verhoogd opgeplakt . Dit is een kaartje dat ik voor iemand maakte van 13 jaar en zij vondt hem reuze leuk .

Nu jullie nog ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Een fijne avond en tot kijk.

                                Liefs Rianne

13 opmerkingen:

  1. Een superleuke hippe tienerkaart Rianne!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en zeer geschikt voor een tiener!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je kaartje ook reuze leuk, wat een leuk spul dat bister en de stempels die je gebruikt hebt zijn natuurlijk helemaal te gek voor iemand van 13, mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf gedaan Rianne, lekker stoel en wat een leuk spul. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie stoere meidenkaart Rianne...heel leuk dat gespetter met de bister....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat een leuke/mooie tienerkaart en de kleuren spetteren van de kaart zo vrolijk
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele stoere meidenkaart Rianne! Prachtig gedaan met deze mooie techniek!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie indeling en idd gave items voor een kaart voor een dertien-jarige, al vind ik /m ook leuk! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dit is werkelijk een plaatje! En helemaal voor een 13 jarige! Echt super.
    Dat bister spul is wel erg leuk! En jij weet er goed mee om te gaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Rianne,
    wat mooi deze combinatie, erg leuk gemaakt met die stoere gympen!
    Fijn dat het kaartje in de smaak is gevallen!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Ohh dit is wel een heel erg gaaf kaartje ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne