Volgers

zondag 10 augustus 2014

Kinderkaart

Hallo Bloggers,


Hier ben ik weer ,denk nou niet wat doe zij nou maar dit kaartje heb ik vrijdagmiddag gemaakt .
Het is een digi die ik al heel lang had ,en altijd leuk vond vandaar dat ik hem nu maar eens ga gebruiken en wel voor de challenge van Stamping back daar vroegen ze een kinderkaart .Ik vond het best moeilijk ik ben daar al helemaal uit ik dacht gelijk aan die digi en heb hem gekleurd met mijn derwent kleurpotloden wat al heel lang geleden was en ook weer heel leuk om te doen . De ondergrond is met bister wat ook weer heerlijk spul is . Dit alles gemat op een groene kaart en dat weer op een gele kaart .Ik ben er trots op mijn man vond hem leuk en ik hoop jullie ook.
Dat hoor ik graag of lees ik via mijn berichtjes .bedankt dat jullie altijd zo reageren

                          Liefs Rianne
Challenge : http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/

15 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,

    Het is inderdaad een kaartje om trots op te zijn, hoor! Wat een leukerd!

    Liefs,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super lief kinderkaartje Rianne...leuke stempel.en het kleuren gaat je ook goed af hoor....TOP gedaan!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie, erg mooi en daar ga je vast nog iemand blij mee maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha, dat is leuk, hoe langer je kijkt hoe harder hij fietst . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige en vrolijke kaart is het geworden Rianne!
    Succes met de Stampinback Challenge!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaart, alles past goed bij elkaar. Veel succes met de stampinback challenge. voor mij heb je al gewonnen.

    groetjes Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is je kaartje superleuk Rianne, ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Rianne,
    hij is echt superleuk!! Wat een vrolijkheid. Mooie kleuren en je kleurwerk is prachtig.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er helemaal toppie uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke digi! Mooi die kleuren en de bister achtergrond! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Rianne,
    de digi is echt superleuke en zó mooi ingekleurd, leuke achtergrond,
    een toffe kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk kaartje, vrolijk van kleur en gezellig dat je meedoet met de Stampinback challenge.
    gr Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Rianne
    Wat is dit een leuke kinderkaart, je hebt er een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel voor je super leuke bijdrage aan de SB card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne