Volgers

woensdag 6 augustus 2014

berglandschap

Hallo Bloggers,


Het weer ziet er een beetje rustig uit vandaag een stuk frisser maar dat mag wel voor een dagje.
Binnen lekker zitten freubelen , en daar is deze kaart uit voort gekomen. Ik wilde bergen maken zonder mal of template ,dacht dat het wel kon maar de volgende keer toch maar aan mijn vriendin vragen want die heeft hem gekocht. Maar ik wilde hem jullie toch laten zien hij uit drie kleuren bruin gemaakt en de witte sharpie pen er bij gebruikt wat dan toch weer een mooi resultaat geeft. zo kunnen jullie zien wat ik soms op een middag doe .
Hopelijk vinden jullie hem mooi. en lees ik graag jullie berichtjes.

Lieve groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Prachtig Rianne, dit heb je heel mooi gemaakt. Ik vind hem super! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch heeft de achtergrond zo een leuk effect Rianne!
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het in ieder geval heel erg geslaagd hoor, mooie kleuren, de witte accenten doen het helemaal goed
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Wat een mooie achtergrond en de stempels op voorgrond zijn er erg leuk bij, mooi gedaan..
    lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker rustige kaart! Kan met een tekst zo voor een man... Enne, bergen maak ik door een malletje dat ik scheur van papier (of uit de hand met PanPastel...) Succes! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch een hele leuke kaart geworden hoor Rianne, ik vind dat je het mooi gedaan hebt die bergen maken en daar die stempels op ...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer heel mooi uit Rianne, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtig landschap en de bergen zijn prima gelukt hoor! De kleuren zijn super.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Rianne, ik vind de heuvels zo mooi geslaagd!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne