Volgers

zaterdag 19 juli 2014

G oede Reis

Hallo Allemaal,

Wat vinden jullie van dit weer, nu zitten we nog binnen buiten is het niet te harde pfff.
Maar we mogen niet klagen voor de mensen die aan zee zitten is heel fijn dat het dit weer is .

Nu mijn kaartje ,dit is een kaartje dat ik gemaakt heb voor mijn kleindochter die ging op reis met haar school
en schrik niet naar Zuid Afrika ja jullie lezen het goed hoe gek kan het gaan net 17 jaar en dan al zo een reis .
Ze gaan daar vrijwilligers werk doen voor drie weken en ook die kindjes leren hoe dat het hier op school gaat ,een heel mooi project . dus daar hoorde een mooi kaartje bij , achtergrond is van ecoline die ze zelf gemaakt had toen ze bij ons geslapen had .Ik weet dan ook dat ze hem  mooi vind daar weer een stempel met tekst erop wat koffers een vliegtuig en mejuffrouw zelf . Hij viel natuurlijk in goede aarde en ze kende de achtergrond gelijk, knap hé!

Nou ik hoop voor jullie dat het niet te slecht word wat onweer betreft ,maar iets minder warm weer dat is voor ieder fijn . een fijn weekend en tot kijk.

                         Liefs Rianne

8 opmerkingen:

  1. Weer zo'n mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt voor je kleindochter Rianne, jeetje 17 jaar en dan al naar Afrika gaan met school, wel een ervaring om nooit meer te vergeten lijkt me.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je dit mooi gedaan! Supermooie kleuren en de teksten erop zijn zo toepasselijk.
    Mijn broer is toen hij jong was ook eens naar Zuid-Afrika gegaan in de zomer voor vrijwilligerswerk. Het is er nu winter, toch?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Rianne, wat een prachtige kaart, heel mooie kleuren combinatie, mooie samenstelling , prachtig geheel, een top kaart, je kleindochter gaat hier zeker van genieten,en van haar reis ook natuurlijk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    Ja de jeugd gaat al heel jong op reis, naar Zuid-Afrika nog wel, wat leuk dat ze de achtergrond herkende, erg mooi gemaakt, liefs Ans
    het is hier nu nog steeds afschuwelijk heet..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart voor je kleindochter, alles klopt kleur stempels...
    Wat goed dat ze door vrijwilligerswerk leren dat niet iedereen het even goed heeft.
    Vroeger gingen wij met de klas naar De Brusselse Marollen, trokken wij grote ogen dat dit zo dichtbij bestond
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stempelcombinatie! Heel moderne dame die daar op pad gaat! Fijne zondag verder, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht van ene kaart voor je kleindochter. Inderdaad zeg, wat een reis! Een hele ervaring ook!
    En weer kreeg ik je creaties niet te zien, je stond ook niet in mijn bloglijst. Ik heb me nu eerst helemaal afgemeld en toen weer opnieuw volger geworden. Soms snap ik niks van Blogger, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne