Volgers

zondag 13 juli 2014

meedoen

Hallo Allemaal,

Eindelijk weer een berichtje van mij ,maar ik ben lekker een paar dagen weg geweest en wel naar het mooie Limburg een deel familie bezoeken en ook naar maastricht naar Andre Rieu wat een geweldige muziek als je er bij bent .Ik ging mee voor mijn man daar ik zelf geen echte liefhebber ben maar ik heb echt wel genoten het is zo anders als op de tv en wat nog leuker was het was heel de avond droog en we waren op onze kamer begon het te regenen ik zeg tegen mijn man nou dat hadden we echt verdient.maar genoeg daar over.

Nu mijn kaartje jullie zullen denken wat is dit nou dit zijn we niet gewend maar ik wilde weer eens meedoen met de challenge van stamping back, dat was een cas kaartje ,hopelijk voldoe ik hier aan. kijk maar eens op hun site dan zie je heel veel mooie kaartjes   http://stampinbackchallenge.blogspot.nl/ Ik wens jullie nog een fijne Zondag al regen het nu  hier . dan maar veel knutsel plezier .

                           liefs Rianne

14 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Rianne en wat is die vlinder mooi! Leuk dat je naar Limburg bent geweest. Je had wel koffie kunnen komen drinken bij mij op weg naar André Rieu.
    Nog een hele fijne zondag en lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben Rianne, lijkt me inderdaad een hele happening om bij dat evenement in Maastricht te zijn, ik vind het sfeertje op tv al super dus hoe het voelt om er echt te zijn, lijkt me helemaal geweldig. Dat pakken ze je niet meer af. En wat een mooie CAS-kaart heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor je mooie vlinder bijdrage aan de stampinback card challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi rianne
    leuk dat je toch zo genoten hebt! en je kaart is rustig maar wel mooi van kleur en pracht van een vlinder
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne, een super mooi kaartje, leuk dat je toch zo genoten hebt van Andre Rieu.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt, lekker rustig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi effect Rianne! Een prachtige kaart....succes met de Stampinback challenge!
    (en geniet lekker na van je dagen in Limburg)
    groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHTIGE kaart ...liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Rianne,
    wat heerlijk even er tussenuit in Limburg! En het is vak zo als je ergens bij bent dat het dan toch erg leuk is. Zo ken ik iemand die geen fan was van Andre Hazes, maar naar een concert werd meegevraagd. hij heeft genoten!!
    Je kaart is trouwens weer helemaal mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Rianne,
    Lekker een paar daagjes weg en dan ook nog naar André Rieu, super net als je kaartje, mooie kleuren, prachtige vlinder, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat jullie lekker een paar daagjes genoten hebben in het mooi Limburg....en ook van het concert, dat zal wel super gezellig geweest zijn....
    Je kaartje is weer een toppertje Rianne...succes met de challenge
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk zeg een paar daagjes weg, dat doet iedereen goed, en je
    kaart is ook al zo mooi, super ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne