Volgers

maandag 28 juli 2014

Zomaar

Hallo Bloggers,

Hier zijn we weer, Wat heeft het geregend he. Hier gelukkig niet zo hard en zo veel maar in het midden van brabant waren verschillende wijken en winkels onder gelopen .ben ik blij dat ik hier  in Roosendaal  woon .
Maar nu is het weer het mooiste weer van de wereld en hopelijk komt dat bij jullie ook weer.

Sorry dat ik weer niet langs ben geweest maar ik heb wel heel mooie kaartjes voorbij zien komen .We hadden een feestje van mijn zwager die werd 65 jaar en dat moest volgens hem gevierd worden en dat hebben we dan ook gedaan.Het was heel leuk en gezellig ,we waren er voor in Ridderkerk .

Nu mijn kaartje weer, met weer een ondergrond die ik gemaakt heb van inkt die ik gebruikt had en zo mijn kaartje daar weer mee gevuld. Daar weer op gestempeld, een mooie boom van Chocolade Baroque die niet van mezelf is maar van een vriendin. Daar ook wat accenten opgebracht met een witte sharpie pen .De onder bloemen zijn van S B en ook bewerkt met de sharpie . alles geplakt op een bruine kaart .
Nu wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.

                         Groetjes  Rianne 

7 opmerkingen:

  1. Mooi die achtergrond en de witte bloemen. Ook de boom met het wit vind ik super; weer eens heel anders! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rianne,
    Wij hebben geen spat regen gehad,het is nu ook weer warm en zonnig..
    Je kaartje ziet er ook zonnig uit, mooie kleur en prachtige stempel,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren heb je gebruikt Rianne en mooie stempels ermee gecombineerd!
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Doet mij denken aan een savanne, al zul je daar die bloemen niet aantreffen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleuren heb je gebruikt. Ik ben het met Marjan eens, het deed mij ook direct denken aan de savanne.

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart , mooi gecombineerde kleuren , super mooie achtergrond en natuurlijk hele mooie stempels gebruikt!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne