Volgers

maandag 16 juni 2014

bloemen

Hallo Bloggers,

Ik heb niet zo veel te vertellen ,heb wel een leuk weekend gehad en heb ook mijn hobbykamer opgeruimd niet dat het echt nodig was maar gewoon opgeruimd dus weg gedaan .
Had nog zoveel van vroeger staan en liggen en waar ik al jaren niets mee doe ,dat kun je weleens hebben die verandering van hobby.

Nu mijn kaartje ,de achtergrond is gemaakt met de jellyplate en ook nog geribbeld met zo een ril apparaatje ik weet niet hoe dat eigenlijk heet ,(ik heb dat eens van iemand gekregen)   Daar een mooie stempel van Chocolade Barroque opgestempeld en gekleurd met distress inkt nog een wit lijntje er langs getekend dit heb ik afgekeken bij Alie Hoogenboezem.hopelijk vind ze dat niet erg. een tekstje erop en klaar was ik .
Nu wens ik jullie een fijne avond en tot kijk.

        Groetjes Rianne

10 opmerkingen:

  1. Hoi rianne
    Een erg vrolijke kaart met prachtige bloemen erop en ja soms moet die hobbykamer onder handen worden genomen,haha
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Rianne, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Teken maar lekker randjes Rianne, ze staan leuk toch! :-)
    Prachtige stempel en ondergrond.
    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Supermooie kaart, ik vind de kleuren geweldig en de bloemen zijn ook erg mooi, super...liefs Ans..
    p.s. bij mijn voetoperatie géén tromboseprikjes en nu wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne
    Wat een beauty is dit , schitterende kleuren, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fleurig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje. Ik hou wel van deze kleuren op een kaart!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi gemaakt ! de kleuren spatten gewoon van het scherm ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful design, love the colours of the background and pretty flower. I love that stamp by CB. Have a great day, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne