Volgers

vrijdag 7 februari 2014

75 % wit

Hallo Bloggers,

Hier ben ik alweer , na een middag heerlijk rustig gefröbeld te hebben, ja ja rustig, er was er een ziek en wij waren heel stil bezig. Je mist dan gelijk zo iemand als je altijd met drie bent.
zoals gezegd we waren lekker bezig en hebben toch wat kaartjes gemaakt. o.a. dit kaartje .
Ik wil met dit kaartje graag mee doen met art journey challenge http://artjourneydesign-team.blogspot.be/en dat is 75 % wit. nou ik denk wel dat dat goed gelukt is . Het was wel moeilijk om iets te bedenken daar het alleen maar art journey stempels mogen zijn en die heb we nog niet zoveel.
Nou ik wens jullie een fijn weekend en tot kijk.


              groetjes Rianne

17 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne,
    Wat mooi gedaan, grappig al die kwasten op een rijtje en de bijpassende tekst..en..ik heb altijd plek voor leuke dingen..haha..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi kaartje Rianne, heel leuk die stempel van die kwastjes en zo een paar een kleurtje gegeven is heel mooi....
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rianne,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt Een echte CAS kaart. Leuk al die kwasten...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi effect weer Rianne, ik vind hem heel mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie bijdrage voor de Art Journey challenge, fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Rianne!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, leuk dat je af een toe een kwast hebt gekleurd dat maakt het geheel wat speelser!! Bedankt voor je mooie bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prima gelukt! Dank je wel voor je mooie bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne
    Inderdaad een kaart met 75% wit, maar de rest is wel héél mooi op je kaart.
    Prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee zo dit kaartje, heel mooi ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge, Rianne.
    Best een moeilijke opdracht hè, 75% wit!
    Het is jou in ieder geval supergoed gelukt.
    Vond je ATC ook erg mooi trouwens.
    Hoop, dat je je inmiddels weer wat beter voelt.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie bijdrage heb je gemaakt Rianne! Bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Rianne!!! Bedankt voor het mee doen aan onze challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne