Volgers

zaterdag 22 februari 2014

nogmaals bijtjes

 
 
Hallo Bloggers.
 
Daar ben ik weer , maar ik weet niet voor hoelang want het internet doet het iedere keer niet en lastig dat dat is , Maar ik denk dat ik dat jullie niet hoef te vertellen.
Daarom kan ik bij jullie ook zo weinig reageren want s ,avonds is het druk op het net en dan doet hij het helemaal niet .Maar zodra het weer ga dan kom ik bij jullie kijken .
 
Nu mijn kaartje is een eenvoudig kaartje ,de strook geel heb ik met distress gedaan ,hij is erg breed uit gevallen omdat het honing raadje best breed was en ik het perse op het geel wilde hebben .
De bijtjes verhoogd opgeplakt en klaar was hij weer .
He he het is gelukt .
 
Nu wens ik  jullie nog  een fijn weekend en tot de volgende keer met hopelijk dit probleem weer opgelost.
 
Groetjes Rianne
  

12 opmerkingen:

  1. Suc6 met je internet, zeker vervelend..
    Je kaartje is wel heel erg mooi, gelukkig kunnen we die wel bewonderen ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo vervelend als het internet het niet goed doet, ik hoop dat het snel opgelost is. Je kaartje is weer supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi rianne
    wat een leuke en fleurige voorjaarskaart en erg mooi hoe de bijtjes verhoogd zijn geplaatst
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Rianne,
    Prachtige kaart is dit,mooi de honingraat op het geel en de bijtjes zijn er super bij, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Rianne,
    dit is weer een prachtig kaartje! Mooi met die bijtjes, je brengt me op een idee....Dat is zo leuk aan bloggen he dat je elkaar inspireert!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi je kaartje. Leuk met de bijtjes. Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal toppie en nog een fijne zondag.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig deze kaart Rianne...en deze spreekt mij meer aan dan de vorige....Super leuk gedaan met verhoogd opgeplakte bijtjes....

    groetjes en nog een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Rianne
    Ik word gek van dat internet, dus je bent niet de enigste, je kaart is weer prachtig geworden, mooie stempel ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie, warme geslaagde kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi! Die kleur geel is echt perfect erbij! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Heel vriendelijk bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben en bedankt voor de reactie . daar geniet ik van en ik weet gelijk waar ik het voor doe .
lieve groetjes Rianne